elinfajersson

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin fajersson - 29 mars 2015 21:32

Åh vilken bra helg vi har haft, igårkväll efter att vi lämnat av Tyra så duschade vi och sen hoppade i myskläder och åt mat vid tvn haha och tittade på twd hela kvällen och sen vaknade vi vid 10 och år en frukost och sen körde vi och hämtade hem vår efterlängtade Tyra och sen körde jag till väla, första gången jag körde motorväg haha men det gick bra, däremot ös regnade det på vägen hem så det var knappt att msn såg vägen men hem kom vi iaf:)
Kom hem med kläder till Tyra en trenchcoat och en svalare mössa blandannat:)
Och lite smått och gott till mig åxå sen fick vi med oss 2 iphones 6 till mig och Simon, kände att det var dax att uppgradera sig nu !
Nu är jag svin trött och ska lägga mig i morgon eftermiddag är det jobb som står på schemat godnatt

Av Elin fajersson - 29 mars 2015 12:14

Nu har vi hämtat Tyra hos mormor och natten hade gått jätte bra och såklart så sov hon till 8.40 varför kan vi aldrig ha sån tur haha hemma vaknar hon alltid mellan 6-7 haha men nu ska jag köra till väla dör shopping så det ska bli kul :)

Av Elin fajersson - 28 mars 2015 12:59

Idag ör det lördag och vi är lediga så skönt! 

Idag blir inte som vilken lördag som helst för oss för idag ska Tyra för första gången sova borta, hon ska vara hos sin mormor över natten och jag och Simon ska ha mys kväll med film och äta lite gott:) 

så vi får se hur det går vi ska ju bara vara hemma så vi kan hämta henne igen om det inte skulle gå:) 

hon har ju aldrig sovit borta så det känns lite nervöst men hon börjar bli så stor nu att det börjar bli dax:) 

kommer kännas tomt utan vårt lilla busfrö här hemma! 

Men vi ska strax åka ut till galgbergets lekplats och leka av oss lite först haha :)


Av Elin fajersson - 26 mars 2015 12:18

 

Åh nej både Tyra och jag börjar känna oss krassliga, igår på jobbet var jag hängig och hade ont i halsen:( och Tyra börjar bli snorig så typiskt, och även idag så sitter min halsont kvar.. Har inte tid eller lust för att bli sjuk nu! 

Men men Tyra vilar middag nu innan dagis och jag sitter och pluggar teori asså skjut mig det är så mycket att läsa att man knappt vet vart man ska börja,, hur ska detta gå haha

och regnar gör det åxå idag kul, jag saknar våra fina vårdagar som började komma förra veckan. Sol sol sol behöver ja :) 


Av Elin fajersson - 25 mars 2015 11:55

igår så firade vi vår dag jag och simon vi gick först å käkade och sen blev det bio, fanns nästan inga bra filmer alls som vi ville se så jag fick bestämma och det blev berättelsen om Askungen hahah men den gick å se åså, man vet ju dock hur hela filmen blir och slutar men men :) och tyra har varit hos sina kusiner och hade det mysigt! 

nu ska jag snart till jobbet och tyra till förskolan

       

Av Elin fajersson - 24 mars 2015 12:20

Idag är det ingen vanlig dag för det är min och Simons 5 års dag grattis till oss:) 

Tiden bara flyger förbi och åren bara rullar på haha älskar han fortfarande lika mycket om inte en gnutta mer då förstås, han har ju givit mig vår fina dotter och jag kunde inte vara mer lycklig<3 vi ska Ut och käka ikväll och sen blir det bio, och Tyra ska vara hos Emma och sina kusiner under tiden:) 

vi skulle egentligen vilja åka till någon annan stad oc sova på hotell och bara mysa men det är ju mitt i veckan och jobb väntar i morgon för oss båda så det går inte.. Men det blir en lugnt och mysig dag endå:) 

just nu så passar jag Diana medans Emelie är iväg på ett ärende men båda ungarna sover så jag har det lugnt och skönt haha! 


Av Elin fajersson - 22 mars 2015 19:04

 

Idag slutade jag jobba 14 så jag cyklade hem och sen mötte vi upp Emma  med familj och sen körde jag till Tofta så fick vi där men fy så kallt det har blivit igen , känns ju fan som vinter igen:(  sen åkte vi inom britts kiosk och köpte med oss mat hem.

sen gick jag och Tyra upp till Emelie och Diana och barnen badade tillsammans  så mysigt! 

Så nu ska vi snart lägga oss allihopa jobb i morgon igen så är så trött efter jobb helgen nu haha.. 


Av Elin fajersson - 19 mars 2015 19:22

Idag har jg varit ledig och jag och Emelie plus barnen gick in till stan innan idag för jag skulle skriva in mig på körskolan också köpte jag även ett paket som innehåller 10 körlektioner,4 teori kvällar, risketta, halkbana och uppkörning så hela körkortet med det sagt, förhoppningsvis så behöver jag inte lägga till fler lektioner känns jätte skönt att ha set klart:)
Sen gick vi till en lekplats så barnen fick leka en stund, sen slutade Simon och vi åkte hem till Emma och Johan som bjöd på middag, jag och Emma jobbar om varandra helt så vi ses nästan aldrig längre :( så det var roligt att ses och få krama om ungarna, saknar dom!
Nu ska jag hoppa i säng, Simon håller på att Natta Tyra nu och jag har lite smått huvudvärk:( godnatt

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards