elinfajersson

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin fajersson - 30 juni 2013 20:34

Idag har vi storhandlat och vi var vrålhungriga och orkade inte laga mat idag, och simon ville ha pizza men inte jag, så då ville jag ha kina mat istället, men då skulle vi behöva vänta och flänga så jäkla mycket, så det fick bli tacos idag, dock smakade det inte för mig idag:(tråkigt jag som älskar tacos! 

Nu ska vi nog hoppa i säng och jag ska kolla på ett avsnitt oth, har även köpt lite godis det förtjänar jag efter denna helgen,haha:)

     

Av Elin fajersson - 30 juni 2013 19:35

   

Av Elin fajersson - 30 juni 2013 16:59

Simon har tagit en massa magbilder på mig idag,roligt

med lite finare bilder, idag är jag i vecka 18+3!<3

             

Av Elin fajersson - 30 juni 2013 06:27

Av Elin fajersson - 30 juni 2013 06:01

Godmorgon på er, idag är det ingen God morgon för min del, trött som tusan och vädret är kasst, regnet öser ner och det blixtrar, jag tar alltid cyklen till jobbet, men idag får det nog faktist bli bussen, har inte ens tänkt på buss innan när det vatt sånt här väder haha, men bussarna går lite knäppt under helgen, så bussen går halv 7 härifrån hoppas inte den är sen bara så jag inte kommer sent till jobbet..

Sitter och dricker min morgon oboy just och hoppas på att regnet slutar snart för jag vill inte ut i detta väder:(

Idag slutar jag faktist kl 15 och det ska bli skönt och sen är jag ledig i morgon:) men vi hörs lite senare :)

Av Elin fajersson - 29 juni 2013 22:14

Nu har jag jobbat färdigt för ikväll :) det jobbigaste är att jag ska upp klockan 5 i morgon bitti igen och står utanför min port och har glömt mina nyklar, och Simon är hos sin pappa i knäred så här får jag stå i 30 min till typ:( och när jag väl kommer in måste jag ställa mig och laga mat så jag har matlåda med mig i morgon. Jävla kväll!!:(

Bok

Av Elin fajersson - 29 juni 2013 11:21

Godmorgon, jag har precis tagit en dusch,och ska äta lite frukost strax, simon han ligger fortfaande och sover haha, men jag va tvungen att gå upp för idag står det jobb på schemat 14-22!:) 

Köpte boken 50 nyanser av honom häromdagen frågan är om man borde läsa den hmm hahah :D tänkte att jag behöver en bok nu när vi ska på semesten i agusti för att fördriva tiden när man ligger på stranden:)

   

Av Elin fajersson - 29 juni 2013 00:03

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards