elinfajersson

Alla inlägg under maj 2016

Av Elin fajersson - 30 maj 2016 13:29

I lördags så åkte jag Simon och Tyra till hembygdsparken i Ängelholm och spenderade vår dag där med fika och bus, vi firade lite morsdag eftersom jag skulle jobba dagen därpå.
Super mysigt som vanligt! Sen efter så bestämde vi oss för att åka inom Markaryds vårmarknad och gick där och strosade en stund, mysig dag var det med min älskade familj??

Av Elin fajersson - 24 maj 2016 22:24

Såå underbar dag jag och Tyra haft, har verkligen varit super varmt över 30 grader så direkt efter frukosten fyllde jag upp poolen och vi svirade om till badkläder och hoppade i och plaskade där och solade heela dagen.
Älskar dessa slappe dagar då man egentligen inte gör så mycket men endå känns det som de?
I morgon är jag ledig igen men då blir det en vända in till stan för en glass eller dylikt med Emelie och Diana, känner jag behöver komma hemifrån och sen så mår jag mycket bättre nu bara lite rethosta kvar?

Av Elin fajersson - 23 maj 2016 15:05

Detta är magen i v 17, känns så roligt att jag börja känna av bebisen mer och mer nu, det syns fortfarande inte utanpå magen när bebis rör sig men jag känner iaf:)

Av Elin fajersson - 23 maj 2016 11:46

Hej igen alla ni tappra som fortfarande hänger med!
Har haft en lång blogg paus vilket var så välbehövt, har så mycket annat som jag vill lägga min tid på just nu, och bloggen har inte varit prio 1 på några år nu endå, som ni kanske märker med dåliga bilder mm..
Men tänkte slänga in en liten uppdatering om livet typ haha, bebisen i magen växer och knakar igår gick jag in i v 17 och snart är det dax för ultraljud den 8 juni så ska bli spännande att se det lilla livet igen:)
Och Tyra leker genom livet som vanligt!
Nu har äntligen sommaren kommit till oss som jag längtat, underbart med en trädgård när solen är framme haha.
Jag har jobbat hela helgen som varit och igårkväll började jag känna mig dålig på jobbet så idag fick jag bli hemma så förhoppningsvis blir jag snart okej igen så jag kan jobba igen.
Hör kommer lite blandade bilder från veckorna som gått

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards