elinfajersson

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Elin fajersson - 22 mars 2014 21:53

Kom hem för ett tag sen, har varit hos emma hela dagen idag:) från 11.30 till 19.30 haha stackrs emma :D vi käkade det blev brocolli paj och sen köpte jag lördags godis :)

Simon och tyra har lagt sig nu och jag ska väl snart hoppa i säng jag med men skönt att få ta det lite lugnt och få lite egentid nu innan sängen:)

i morgon är det söndag och vi har inget inplanerat så det blir nog en lugn och skön söndag, kanske blir en promenad om det inte regnar men jag ska först sova uuut! :) Godnatt


Av Elin fajersson - 22 mars 2014 10:14

När jag var på bvc igår så tog jag även upp med henne om tyras sömn att den har blivit lite sämre nu om nätterna, och då frågade hon om jag börjat med smakportiner ännu, men har bara gett henne några skedar gröt och majskrokar, men hon rådde mig till att börja med mer gröt varje dag nu för att sen kunna ge en stadig portion innan läggdax om hennes mage tillåter det förståss, så det ska vi börja med nu att ge henne varje dag, hon sa att man behöver inte vänta bara för hon precis fyllt 4 månader utan det är bara att testa sig fram nu med fruk och lite annat om man känner för det :) så detta ska bli spännande:) också kan vi ju hoppas att det blir bättre om nätterna åxå men det kommer ta tid,men vad gö det roligt att se henne testa annat än mjölk haha:)min "lilla" thej blir stor <3

   


Av Elin fajersson - 22 mars 2014 09:00

Nu är vi uppe både jag och tyra:) simon han gick upp tidigt idag för det är deras fiske dag så han kommer inte hem förrens ikväll någon gång. och alltid när dom fiskar så är jag och emma med varandra och lagar käk tillsammans, och idag är vi hos emma så jag håller på att äta frukost nu sen ska jag börja röra mig lite smått mot henne :)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards