elinfajersson

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin fajersson - 28 februari 2015 21:30

I eftermiddag kom mamma hem till oss och hälsade på jag var trött och Tyra gnällig till Max inte så konstigt med tanke på att Jon inte är riktigt frisk men mamma gick ut med henne så hon fick frisk luft och jag fick lite egentid och vad gör man då? Jo jg städar i lugn och ro haha sen ville mamma bjuda på mat när Simon kom hem så vid 19 kom pizzan och vi va vrålhungriga så tack för maten mamma:)
Och Tyra fick ära pizza med oss och va uppe längre och sen vid matbordet så började hennes ögon gå i kors stackaren så det va borsta tänderna och sen lägga henne och hon somnade snabbt:)
Så det blev ingen marängsviss för vi blev så mätta men vi har ju kvar det så vi får fixa ihop lite gotte i morgon istället när vi båda är lediga, ska bli mysigt att vara samlade hela familjen tillsammans i morgon godnatt på er

Av Elin fajersson - 28 februari 2015 12:20

 

Godmorgon!

Igår så blev Tyra magsjuk IGEN 2a gången på en månad nu fyfan, denna gången kräker hon inte utan det kommer den andra vägen' så jag håller på att tvätta för fullt vi bytar ju kläder ett par gånger per dag nu så det får bli mjukisar all day haha:) 

simon han ör iväg och jobbar så han kommer inte hem förarens ikväll men då ska vi ha myskväll han skulle köpa hem något gott jag gav marängswisch som förslag så vi får se vad det blir:) 

annars så skulle Emelie fira sin födelsedag idag såå typiskt att vi får bli hemma:( men hon skulle komma ner med fika till oss endå haha så snäll:) 

tyra vilar så jag ska kolla på det senaste programmet Stalker som jag missat!

ha en bra lördag

Av Elin fajersson - 28 februari 2015 09:41

Igår klickade jag hem lite kläder till Tyra från Hm :)

Av Elin fajersson - 27 februari 2015 18:49

Idag har vi nästan bara varit inne, jag har rengjort kylen och frostat av frysen som verkligen va i behov av det! Sen va vi ute med Elin som passade lilla Otto och lekte på lekplatsen, Tyra har varit lite grinig idag så det var inte jätte roligt men men alla dagar kan inte vara bra dagar? har precis ätit kvällsmat och jag har badat Tyra och snart ska hon lägga sig och vi med så godnatt på er!

Av Elin fajersson - 26 februari 2015 18:21

 

Idag jobbade jag till 13 och gick sen och hämtade Tyra på dagis och solen har varit framme hela dagen så det var underbart, vi tog tid på oss på vägen hem Tyra ville gå själv så då tar det lite tid men det gjorde absolut ingenting :) 

sen kom Emma och barnen hit, barnen busade och leker på tyras rum och vi drack kaffe :) 

sen när Simon kom hem så käkade vi pannkakor och nu sitter Simon på golvet och tittar på fiske klipp medans jag bloggar och Tyra roar sig själv haha! Åh nu är det helg för min del jag är ledig tills måndag och det ska bli skönt men jag blir ofta så rastlös när jag är ledig från jobbet, behöver ha och göra haha! 


Av Elin fajersson - 24 februari 2015 13:30

   

Denna vecka har jag min goevecka jobbar bara ons och torsdag så idag är jag ledig, efter frukosten så gick vi upp till Emelie och drack kaffe och snackade lite skit, sen skulle jag tvätta och Emelie tvättade med så vi har tvättat tillsammans idag haha mycket roligare att ha någon att prata med när man hänger tvätt haha. 

Tyra vilar middag och mamma har varit här på en kopp kaffe åxå så det var trevligt med lite besök:)

sen när hon vaknat ska vi nog gå ut en sväng så vi får lite frisk luft idag, kan behövas det med! Har även hunnit med att plugga lite teori så nu ska jags passa på att ta det lite lugnt innan busungen vaknar igen 


Av Elin fajersson - 21 februari 2015 10:33

Har precis ätit frukost och Tyra sitter och kränger vindruvor? ska hem till Emma sen och ta en kaffe innan jobbet.

Av Elin fajersson - 20 februari 2015 19:30

Ups åter igen så är bloggen inte uppdaterad på ett tag, men det blir ju så man gör typ inget om dagarna, man jobbar och sen är man hemma med Tyra, idag var jag ledig och det har verkligen varit en slappe dag, gick upp till Emelie en snabbis på fm Innan hon skulle iväg på jobb. Sen skulle Tyra vila middag och jag somnade jag med haha vadå trött?

I morgon ska Simon åka och fiska och jag ska jobba helgen så Emma är snäll och passar Tyra från att jag jobbar till Simon kommer hem så hon kommer få en trevlig dag med en massa bus med sina älskade kusiner , det kan hon behöva:)

ska upp och byta om till pyjamas och sen ska Simon natta henne så godnatt godnatt 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards