elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2015

Av Elin fajersson - 31 oktober 2015 11:27

åh va denna helgen har varit efterlängtad!! I onsdags så blev Tyra magsjuk hon kröktes heela natten så vi fick duscha henne mitt i natten och stöda hela sovrummet, mindre kul.. Men det höll i sig 1 dag bara så hon är fullt frisk igen men jag fick vabba, och nu är jag ledig helgen så skönt att få vara hemma med hela familjen:)
Igårkväll så gick vi in till våra grannar och fikade väldigt trevligt!
Nu har vi precis ätit frukost och senare idag ska vi fira keyla som blir 2 om några dagar ska bli mysigt att träffa familjen :)
Vi ska även börja på renoveringen här hemma det vi kan göra själva, vi börjar med vårt sovrum för det ser värst ut haha vi ska lägga nytt golv, tak nya tapeter garderoben ska rivas bort och sätta in ny! Kommer bli super bra! Så Simon ska börja på det lite smått idag innan vi åker iväg så vi får sova i ett annat rum i några veckor och kläderna kommer ligga i högar haha jobbigt! Men den som väntar på något gott:)

Av Elin fajersson - 24 oktober 2015 07:39

då sitter jag utanför jobbet redo för en jobb helg 8-21 hela helgen hur underbart? Haha känns lite bättre när man jobbar med bästa människorna iaf:)
Funderar på att åka inom mamma på min rast för där är Simon och Tyra, dom hjälper mamma med flytten idag så jag får passa på att mysa lite med Tyra! Kunde inte sova inatt:/ tror jag somnade runt 2 tiden och klockan ringde 6.30 fyfan haha jobbigt!
Nehepp nu ska jag ingick byta om hörs senare :)

Av Elin fajersson - 18 oktober 2015 10:53

denna helgen har verkligen varit fullspäckad, i fredags så fyllde Simon 27 så jag hade fixat barnvakt så vi gick ut och åt på veronas sen gick vi på bio, vi såg the martian men den var inte jätte bra haha Simon som valde haha!
Sen igår så hade vi kalas här hemma så det var trevligt!:)
Idag är killarna iväg och fiskar, Simon gick upp redan 05 i morse haha. Så jag och Tyra ska hem till Emma där dagen ska spenderas, mamma och mormor kommer med så ska vi käka något tillsammans:) jag ska även köra Alicia till sin dans så det ska bli kul att se :)
Så tråkigt jag glömde helt av att ta bilder från kalaset igår, tog bara någon när nästan alla åkt hem haha!

Av Elin fajersson - 11 oktober 2015 16:15

har varit ledig fredag-måndag så jag har verkligen haft en mysig helg med familjen ?
I fredags så åkte jag och Tyra hem till Vlora och Elina och hälsade på, har inte setts på flera månader så det var super kul:)
Och i lördags så åkte vi in till stan för att titta på nytt kök till huset, vi Dka handla köket från kvick och där hade dom mest modern stil så vi får försöka kombinera med modernt kök fast kanske fläkt, blandare och bänkskiva i lite ner lantligare stil så det blir nog bra i slutändan endå:)
Idag tog vi en rejäl morgon promenad efter frukosten så härligt höst väder idag det tog 1,5 timmar och jag var ganska mör i kroppen efter det haha, Simon och Tyra sover en stund och jag sitter och äter godis och tittar på tv :) ska strax in och väcka dom sen börja laga lite mat:)
I morgon börjar jag på mitt nya schema på jobbet ska bli så roligt!!
Lite bilder från helgen?

Av Elin fajersson - 7 oktober 2015 12:17

oj har glömt av bloggen den här veckan haha, har ju inte berättat att jag har fått fast tjänst :) känns helt underbart äntligen!! Och vi har börjat kolla runt på bytt kök eftersom vi ska renovera här hemma, så det känns kul man vill bara få allt gjort direkt men inte så billigt att blåsa ut både kök och badrum! Sen ska vi byta golv och tapeter på hela nedre våningen men det gör vi själva eller Simon gör det hahah..

Ännu ska jag snart köra och lämna Tyra på dagis och sen kör jag vidare till jobbet!:) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards