elinfajersson

Alla inlägg under december 2013

<3

Av Elin fajersson - 18 december 2013 19:09

vilken dag det har varit, tyra har varit väldigt gnällig idag och vill ha närhet hela tiden mitt lilla hjärta, det är inte det lättaste att få ihop allt:) nu är vi hemma igen iaf simon kom och hämtade oss, vi fikade hos mamma en stund, och under simons egentid hemma så hade han städat hela lägenheten herregud så skönt! vi har inte städat sen veckan innan tyra kom haha. det blir så man prioterar annat eller så har man helt enkelt inte tid!:) och nu står han och lagar mat så vi får i oss lite mat ikväll åxå..

åh tyra och keyla är så söta ihop när dom ligger jämte varandra, det är så jäkla svårt att få till en bild på båda när dom ligger brevid varandra, antingen så skriker den ena eller så rör dom på sig så bilderna blir suddiga hahah<3 

       

Av Elin fajersson - 18 december 2013 17:02

Haft det trevligt Emma har varit och druckit kaffe och snackat lite skit:)
Asså denna bilden är så rolig jag skulle fixa mat till Tyra så Emma fick hålla både Tyra som skrek och sin egna lilla, jag är glad att man inte har tvillingar herregud!! Inte det lättaste:)
Nu är vi hemma hos mamma vi tig en promenad hit skönt att få lite motion :)
Och Simon han är hemma och har lite egentid för första gången sen lillan kom hihi:) fick ett sms efter 30 min och han skrev att han saknar oss redan såå söt haha :)

Av Elin fajersson - 18 december 2013 12:57

Klockan är 13 och jag har fortfarande inte fått på mig kläder eller ätit frukost haha, snart kommer Emma Alicia och keyla hit iaf:)

Av Elin fajersson - 17 december 2013 19:39

När simon kom hem så körde vi och fixade lite ärenden sen körde vi inom emma och johan på fika , för johan han fyllde 28 idag, men han ska inte firas förrens på söndag men vi kom och fikade idag iaf :)

         

Av Elin fajersson - 17 december 2013 13:39

Guud så skönt vaknade nu, har alltså fått sova i 4 timmar, känns skönt:) tyra sover fortfarande men hon vaknar säkert strax hon med..

Nu längtar jag tills fredag för då är simon lång ledig över jul och nyår ska bli så mysigt att ha honom hemma så länge hihi fast dom dagarna lär ju springa iväg som alla andra dagar:( men vi ska nog hinna med några vändor å stan i mellandagarna för lite shopping och lite mysiga fika pauser:)ska helt enkelt passa på att mysa så mycket som möjligt hela familjen:)

här är en bild på pappa simon för något år sen, haha tänk att man var helt ovetandes om att man skulle bli föräldrar om något år haha:)

   

Av Elin fajersson - 17 december 2013 09:19

Åh idag är jag super trött, fattar inte varför jag har så svårt att sova om nätterna:( tror jag somnade vid 3 tiden inatt och vi gick upp vid 6 idag, sen såklart har jag matat tyra under natten med, men men nu är vi hemma vi har badat henne och det var så mysigt!! ser fram emot det varje vecka och nu är det bara 3 veckor kvar, hihi 

Nu ska jag passa på att lägga mig och vila jag med en stund hörs sen igen! 

     

Av Elin fajersson - 16 december 2013 22:35

Nu tänkte jag säga godnatt, har precis fått tyra till att somna, men hon sover inte djupt så hon vaknar säkerligen snart igen, men vi måste komma i säng för i morgon ska vi upp tidigt, det är tisdag vilket betyder att det är baddags uppe på ortopeden för tyra, ska bli mysigt att bada henne igen:) hörs i morgon godnatt:)

bild på mig från förra året strax innan jag blev gravid!:)

   

Av Elin fajersson - 16 december 2013 17:58

2 nya bodysar från newbie till tyra:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards