elinfajersson

Alla inlägg under december 2013

Av Elin fajersson - 13 december 2013 14:39

Nu har vi tagit en skön promenad:) nu blir det kaffe:)

:)

Av Elin fajersson - 13 december 2013 12:55

Nu åker jag och Tyra hem till Emma och fikar:)sen blir det nig en promenad!

Av Elin fajersson - 12 december 2013 21:49

Nee nu måste jag göra något åt mitt hår, har fan inte råd att gå till frissan och fixa det för 1400:- så får testa slinga det hemma och blir det inte bra så färgar jag det brunt igen pallar inte med den hemska utväxten längre.

Det jobbiga är att jag har alltid trivs bäst i blont hår, men det är så jobbigt att underhålla det, så så får det bli, i morgon köper jag slingor eller hårfärg så får jag testa hur det blir:)det var hur länge sen som hellst jag fixade mitt hår hemma haha vet inte om jag vågar. men det kan fan inte bli värre än vad det ser ut nu haha :) 

här är lite gamla bilder från när jag var brunett :)

     

Av Elin fajersson - 12 december 2013 15:12

Så här ser jag ut nu 3 veckor efter förlossningen, har en liten mage kvar ser ut som jag är i ca 3 månaden haha :) men vilken skillnad, jag kan röra mig igen och raka benen det va ju detta jag hade längtat efter haha:) och med lite promenader så kommer magen den försvinna åxå tror jag:) måste bara få in rutin på promenaderna, lite svårt när tyra har magknip men det kommer hon ju inte alltid ha! man får göra det bästa av situationen :) snart så! 

     

Av Elin fajersson - 12 december 2013 13:34

Godmorgon:)

natten har gått bra och tyra har vaknat som vanligt var 3e timme så jag klagar inte :) Nu ligger hon och vilar så jag passar på att blogga så länge:) jobbet ringde precis och bjöd in mig och tyra då såklart på jul frukost på torsdag dom har även köpt julklapp till mig, så snällt att dom tänker på sina timanställda åxå inte så van vid det haha:) Så jag hoppas jag kan komma då, man kan ju tyvärr inte rikigt veta hur dagen kommer bli i förväg, men annars skulle jag titta inom en annan dag och hämta julklapp sa hon:)

klockan är redan snart 14 och dagen är snart över känns det som, bara för det bir mörkt om sisådär 2 timmar :/ man hinner inte göra så mkt om dagarna, allt tar sin lilla tid, och sen tycker jag om att sova på morgorna så vi brukar inte gå upp förrens efter10 hah:)


Av Elin fajersson - 11 december 2013 23:11

ikväll har vi bara tagt det lungt, simon kom hem med hämtmat idag, sen har vi kollat på efterlyst och jag fick en skön massage underbart:)

nu ska vi snart lägga oss hade vi tänkt, ska bara få tyra att somna med, jag har vilat i 2 timmar så är ganska pigg faktist men måste försöka sova iaf:) så Godnatt och sov så gott:)


Av Elin fajersson - 11 december 2013 13:16

Hello :)

tänkte börja inlägget med att säga att tyra fyller redan 3 veckor idag! helt otroligt att det gått 3 veckor sedan jag tryckte ut henne haha:)

 jag gick upp klockan 9.30 för att äta lite och så och tyra sov kvar tills 10.30:) sen började hennes magknip igen och bara grät och grät, det enda som hjälper är att gå runt och vagga henne i min famn, vilket blir väldigt jobbigt i längden, får inte sätta mig ner för då börjas det igen, får sjukt ont i axlarna och nacke, men jag vet inte vad man ska göra, har testat med massage bytat ut ersättning mot en mildare för magen, och ger även droppar:( stackaren!

nu har hon somnat till lite iaf men vaknar och gråter till sen somnar hon igen. usch det kan inte vara lätt mitt lilla hjärta, man känner sig så hjälplös när hon har ont.:(

 idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt och vila så mycket det bara går.

Nu vaknade lillan igen hörs sen!

Av Elin fajersson - 10 december 2013 20:38

Satt och kollade igenom bilderna från förlossningen/bb igen och gud vilken lycka. med lite bilder från bb säger jag godnatt!:)

             

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards