elinfajersson

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Elin fajersson - 1 december 2013 19:57

Nu har vi kommit hem från julskyltningen, det var ju inget att hänga i julgranen måste jag säga,men men lite glögg och pepparkakor fick vi ner och en vända för att titta lite å de stånden som fanns. sen efter ett tag frös vi allihopa så då var det dax att bege oss hemmåt kände vi, så nu är vi hemma och tyra har fått ett ordentligt med mat i magen, nu ska bara vi åxå få i oss lite att äta, sen ska vi julpynta och kolla på julfilm hela familjen <3

         

Av Elin fajersson - 1 december 2013 15:59

I och med att vi flyttat till större lägenhet så behövdes det mer julsaker, och det blev en hel del nytt haha. men det är ju bara mysigt med julen så då får man gå all in hah:)

ska ner i källaren sen åxå och hämta upp resten av grejerna:)

Senare ska vi in till stan till ljusfesten och titta lite, ska nog dit med emma med familj :)

   

Yay

Av Elin fajersson - 1 december 2013 13:34

Testade mina gamla jeans och jag kom in i dom fy vad skönt:) nu sticker vi iväg!:)

Av Elin fajersson - 1 december 2013 12:55

ja det är morgon för oss här hemma :) vi har precis ätit frukost och ska ta på oss lite kläder nu och åka och handla lite nytt julpynt, Älskar julen och vill att det ska vara jul året om hihi så mysigt!

vi har ännu inte fått upp ett enda julpynt inte ens adventsljus staken, så ikväll ska allt upp och det ska bli så mysigt!

det finaste man har lägger man på bordet sägs det va? :) 

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards