elinfajersson

Alla inlägg den 27 december 2013

Av Elin fajersson - 27 december 2013 19:21

Nu har vi haft Natta,jojje och hampus på besök det var väldigt trevligt, dom har ju inte träffat tyra, och vi har inte setts på flera veckor, och hampus han har börjat gå och har blivit stor kille nu :)

Fick jätte fina kläder åxå ett par jätte tuffa byxor som är lite i harem stuk och en sööt rosa body Tack så jätte mycket! :)

               

Av Elin fajersson - 27 december 2013 16:11

Detta hittade jag igår, söta newbie byxor till tyra för ynka 50 kr vilket kap och en newbie klänning väldigt söt! sen till mig så köpte jag ett par mörka vanliga jeans och ett par boyfriend jeans :) och dom svarta byxorna hittade jag i stan idag, var lite osöker på dom, hur fan ska jag matcha dom, dom är jätte tunna i matrialet, och lite pösigare i modellen, så det är snyggast att ha tajt upptill, men det vill jag inte ha förrens magen är helt borta haha, väldigt nöjd iaf att kunna handla byxor igen:)

       

Av Elin fajersson - 27 december 2013 13:06

Köpte precis en mugghållare till vagnen perfekt när man ränner i stan så man slipper hålla kaffe koppen;)

Av Elin fajersson - 27 december 2013 10:59

Av Elin fajersson - 27 december 2013 10:51

Godmorgon på er!

igårkväll så gick vi och la oss 21.30 hör och häpna:) första gången sen tyra kom som vi har kunnat lägga oss i tid, så nu är vi pigga och vakna och ska äta lite frukost, sen ska vi gå in till stan, jag ska byta storlek på en topp som jag köpte igår, sen blir det kanske att titta lite i affärer igen se om man hittar något haha:)

Nu ska jag äta risalamalta(hur fan stavas de?) det blev en massa över från julaton så det äter jag till frukost verje morgon gott :)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards