elinfajersson

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Elin fajersson - 7 december 2013 18:57

Nu har tyra somnat så nu blir det ensam hemma 1 och lite lördags mys!! hoppas ni får en bra lördag för det ska vi ha. simon ska även ta tyra hela natten och morgonen så jag får sova, underbart :) 

 

Av Elin fajersson - 7 december 2013 17:19

Idag var vi inne i stan och handlade det vi skulle ha, vi köpte även en napp till tyra vi testade mams napp från apoteket och den funkar än så länge, hon har haft den nu i 30 min utan problem så sköönt!! hon är helt klart lugnare med napp!

och sen har vi även inhandlat alla julklappar till alicia och keyla och lite till tyra. åh man vill handla upp hela sortimentet på newbie haha men man får försöka hejda sig lite:)

sen när vi kom hem så kom även simons pappa på besök, så vi lagade lite käk och åt tillsammans, nu åker han utomlans hela jul och nyår så han ville komma och mysa lite mer tyra innan dess. och lämna julklappar:)

Årets första snö bild<3

   

Av Elin fajersson - 7 december 2013 11:25

Godmorgon! 

vi har precis ätit frukost och vi såg att det började snöa som fan ÄNTLIGEN säger jag bara:) nu ska vi få på oss lite kläder och bege oss in till stan jag och simon och tyra, det blir en promenad in isnön med vagnen:)

vi behöver en ny termos blandannat sen en sväng till apoteket. hoppas tyra håller sig lugn på vägen in nu haha, inte så lätt att ta upp henne när det är kallt ute stackaren :(

här är lite bilder från i morse, tyra tyckte inte det var lika mysigt som jag att titta på snön haha :)

       

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards