elinfajersson

Alla inlägg under december 2013

Av Elin fajersson - 29 december 2013 14:34

Godeftermiddag

idag gick vi upp sent som fan, vid 14 tiden, tyra hon somnade ju inte igår så vi var uppe halva natten med henne:( bara för att jag skrev att det började bli bättre haha.

simon han gick ner till willys och handlade frallor och lite gott till frukosten, som vi nu ska äta, sen ska vi ut och pw antagligen så blir det slingan uppe på galgberget,behöver komma ut snart känner jag:)

idag åker mina nya jeans på :)

   

Av Elin fajersson - 28 december 2013 23:22

Lite roligt, jag har verkligen blivit en mamma som bara lägger upp bilder på mitt barn eller gör jag inte det så skriver jag om henne, haha men vad gör det? hon är ju mitt liv nu, hon är verkligen det finaste jag vet. 

Det ska bli så roligt att se henne utvecklas och växa upp, se hennes personlighet, hur hon kommer se ut som när hon blir lite äldre, det finns så mycket som jag ser fram emot, och självklart så kommer vi göra allt för att hon ska få en så bra uppväxt som bara möjligt,

Min älskade lilla tyra du är mitt allt! 

 

Av Elin fajersson - 28 december 2013 20:02

Nu har vi kommit hem,det var mysigt att träffas alla:) vi fikade och bytte julklappar, tyra fick söta kläder och jag och simon fick bio, så nu ska vi passa på att gå och kolla på hobbit vill även se hunger games med så vi får se vad som hinns med innan dom slutar gå :)                    

:)

Av Elin fajersson - 28 december 2013 14:34

Nu sticker vi, och tyra har sin söta klänning på sig idag:)


         

Av Elin fajersson - 28 december 2013 13:01

Godmorgon!

idag är det verkligen en god morgon för oss. igår kom vi i säng redan klockan halv 11 peppa peppa, det är knappt man vågar skriva något för det har gått så bra med läggningen nu om kvällarna:) där emot så kunde jag inte sova så jag somnade klockan 4 inatt men det spelar ingen roll är pigg endå:) både jag och simon har varit inne och dushat och tyra sover ännu haha:) men idag klockan 15 så ska vi hem till emma och johan, hasse och helli kommer dit vi ska byta julklappar åså så det skabli roligt att se dom igen:) hörs sen igen!


Av Elin fajersson - 27 december 2013 19:21

Nu har vi haft Natta,jojje och hampus på besök det var väldigt trevligt, dom har ju inte träffat tyra, och vi har inte setts på flera veckor, och hampus han har börjat gå och har blivit stor kille nu :)

Fick jätte fina kläder åxå ett par jätte tuffa byxor som är lite i harem stuk och en sööt rosa body Tack så jätte mycket! :)

               

Av Elin fajersson - 27 december 2013 16:11

Detta hittade jag igår, söta newbie byxor till tyra för ynka 50 kr vilket kap och en newbie klänning väldigt söt! sen till mig så köpte jag ett par mörka vanliga jeans och ett par boyfriend jeans :) och dom svarta byxorna hittade jag i stan idag, var lite osöker på dom, hur fan ska jag matcha dom, dom är jätte tunna i matrialet, och lite pösigare i modellen, så det är snyggast att ha tajt upptill, men det vill jag inte ha förrens magen är helt borta haha, väldigt nöjd iaf att kunna handla byxor igen:)

       

Av Elin fajersson - 27 december 2013 13:06

Köpte precis en mugghållare till vagnen perfekt när man ränner i stan så man slipper hålla kaffe koppen;)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards