elinfajersson

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Elin fajersson - 8 december 2013 19:07

Vi GICK i detta oväder hem till mamma, vi var alldedes dygn blöta när vi kom fram det både blåste och regnade samtidigt haha den enda som var torr och varm var tyra som låg och sussade i vagnen hela vägen:)

men när vi kom fram så fikade vi och tyra och keyla låg och vilade jämte varandra under tiden så söta dom är tillsammans:)

sen bestämde vi oss för att ta bussen hem, för vi skulle tvätta nu klockan 18!

här kommer lite bilder, skulle haft kameran med:(men men här är lite mobil bilder iaf

           

Av Elin fajersson - 8 december 2013 11:22

Godmorgon,jag har sovit jätte bra inatt, simon har ju tagit lillan hela natten, så jag vaknade nu vid halv 11 pigg som en lärka så jag gick upp medans tyra och simon ligger kvar å sover, skönt med lite egentid, och vad ser jag när jag kommer upp? snöö änu mera snö:) så mysigt!

idag ska vi hem till mamma på en kopp kaffe hade vi tänkt, även emma med familj ska dit åxå så det ska bli mysigt!

det enda jobbiga är att vi får inte våra vinterdäck förrens på måndag,så vi får helt enkelt gå till mamma i detta väder haha,men det kan vara mysigt endå:)

idag är det 2 advent, tiden bara springer iväg snart julafton hihi:)

jag ska strax gå och hämta ut ett paket åxå som ligger och väntar på mig eller ja det är ju till tyra såklart :) 

     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards