elinfajersson

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Elin fajersson - 4 december 2013 17:44

har suttit och fyllt i tyras böcker sånna första år böcker, så roligt för henne och läsa sen när hon blir äldre:) 

simon han köpte även hem lussekatter blev sjukt sugen på det, och har inte tid att baka så det blev köpta lussekatter och varm choklad gott! Ikväll kommer kourtney & kim i miami, och sen efterlyst, sen blir det nog sängen för vår del, inatt är första natten jag ska ta tyra helt ensam eftersom simon ska jobba i morgon bitti,men det ska nog gå bra :)

     

Av Elin fajersson - 4 december 2013 15:46

                     

Av Elin fajersson - 4 december 2013 15:35

God eftermiddag!

jag ska försöka här igen då, bloggade innan men det kom aldrig upp:(

idag vaknade tyra vid 9 i morse och då gick simon upp med henne så jag fick sova lite till, jag gick upp vid 12 och då gick han och la sig och sov tills nu, jag märker stor skillnad på hennes sov vanor, innan så sov hon under dagarna och var mer vaken under nätterna,men nu är det tvärtom det tar timmar att få henne att somna under dagarna, hon har nästan precis somnat så jag passar på aatt blogga lite nu,:)

simon han ska tillbaka till jobbet nu idag igen för att få på sina vinter däck, vi är lite sena med det haha..

och i morgon börjar han jobba igen, känns lite tråkigt faktist, det har varit skönt att han har varit hemma och hjälpt till nu den första tiden, men han jobbar nu i 2 veckor sen är han hemma under jul och nyår igen:)

jag har precis duschat av mig alla spyor och dreggel haha och känner mig en aning frächare:)

vi hörs lite senare igen:) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards