elinfajersson

Alla inlägg under december 2013

Av Elin fajersson - 7 december 2013 17:19

Idag var vi inne i stan och handlade det vi skulle ha, vi köpte även en napp till tyra vi testade mams napp från apoteket och den funkar än så länge, hon har haft den nu i 30 min utan problem så sköönt!! hon är helt klart lugnare med napp!

och sen har vi även inhandlat alla julklappar till alicia och keyla och lite till tyra. åh man vill handla upp hela sortimentet på newbie haha men man får försöka hejda sig lite:)

sen när vi kom hem så kom även simons pappa på besök, så vi lagade lite käk och åt tillsammans, nu åker han utomlans hela jul och nyår så han ville komma och mysa lite mer tyra innan dess. och lämna julklappar:)

Årets första snö bild<3

   

Av Elin fajersson - 7 december 2013 11:25

Godmorgon! 

vi har precis ätit frukost och vi såg att det började snöa som fan ÄNTLIGEN säger jag bara:) nu ska vi få på oss lite kläder och bege oss in till stan jag och simon och tyra, det blir en promenad in isnön med vagnen:)

vi behöver en ny termos blandannat sen en sväng till apoteket. hoppas tyra håller sig lugn på vägen in nu haha, inte så lätt att ta upp henne när det är kallt ute stackaren :(

här är lite bilder från i morse, tyra tyckte inte det var lika mysigt som jag att titta på snön haha :)

       

Mat

Av Elin fajersson - 6 december 2013 18:46

Nu ska vi se om vi hinner få i oss lite att äta ikväll blir det kyckling rösti och majskolvar och hemmagjord bbq sås:) sen har simon köpt hem clementiner,nötter, choklad och glögg tills ikväll får se om jag orkar men annars så blir det film och äta gotte. det blir antagligen ensam hemma filmen, haha vi tittar nästan bara på julfilmer denna tiden på året haha Myyys! :)

   

Av Elin fajersson - 6 december 2013 17:18

Testade nappen idag, funkade i ca 3 min haha, hon är så söt när hon snuttar på den hihi

Av Elin fajersson - 6 december 2013 12:10

inatt har det inte blivit jätte mkt sömn. i morse vid 5 tiden vaknade tyra och ville inte rikigt somna om:( men efter några timmar somnade hon igen och vaknade vid 8.30 då var jag dödstrött, men det var bara och stiga upp, och nu är klockan 12.30 och hon har fortfarane inte somnat ordentligt, hon verkar orolig och nöjer sig bara med mitt lillfinger i munnen haha nu skulle det underlättat om hon skulle tagit napp:(

så fort hon somnar nu ordentligt så ska jag lägga mig och sova jag med.

fasiken vilken storm det var igår kväll/natt, även nu idag tycker jag att det blåser rejält, så idag blir det att vara hemma och mysa och vänta på simon, sen tar vi allihopa helg :)

Av Elin fajersson - 5 december 2013 17:18

Nu är vi hemma från emma igen, skönt att komma hemmifrån :)

men nu är jag vråål hungrig så simon han är nere på fete gretas och handlar mat, sen ska jag lägga mig och vila en stund inför natten. så det får bli snabb mat ikväll.:)

Här är lite bilder på tyra från idag, och en på keyla hihi

       

Av Elin fajersson - 5 december 2013 13:14

Idag vågade vi oss ut i stormen vi tog bussen till Emma och keyla:)
Hon höll sig lugn hela buss resan, alltid lite nervös första gången man åker iväg ensam med henne. Sen kommer Simon och hämtar oss efter jobbet:) hörs sen igen!

Av Elin fajersson - 4 december 2013 17:44

har suttit och fyllt i tyras böcker sånna första år böcker, så roligt för henne och läsa sen när hon blir äldre:) 

simon han köpte även hem lussekatter blev sjukt sugen på det, och har inte tid att baka så det blev köpta lussekatter och varm choklad gott! Ikväll kommer kourtney & kim i miami, och sen efterlyst, sen blir det nog sängen för vår del, inatt är första natten jag ska ta tyra helt ensam eftersom simon ska jobba i morgon bitti,men det ska nog gå bra :)

     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards