elinfajersson

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Elin fajersson - 2 december 2013 23:16

Herregud det tar längre tid än vad man tror att julpynta!! vi är fortfarande inte klara haha!

men nu måste vi lägga ossvi ska upp tidigt för att åka till ortopeden med tyra för att bada henne och byta skenan. tänk 1 vecka har det redan gått med skenan, jag tycker att det har gått så snabbt endå, bara 5 veckor kvar nu!! längtar:) vill kunna ha fina klänningar och kläder på henne:)

förresten ställde mig på vågen igår kväll innan jag hoppade i säng och det var väldigt positivt efter 11 dagar så har jag redan tappat 16kg herregud! :) bara lite träning åxå så blir det nog bra sen, men jag tänker inte stressa med det, har så mkt annat för mig nu :)men det är roligt och se hur kroppen fungerar helt otroligt är det ju:)

nehepp nu ska vi hoppa i säng så hörs vi i morgon igen Godnatt! :)


Bvc

Av Elin fajersson - 2 december 2013 16:47

idag har vi varit på bvc med tyra , det gick bra åså men vi kan ju tyvärr inte väga och mäta henne nu med skenan, vi måste ta reda på vad skenan väger så vi kan få en rätt vikt på henne, men hon har iaf gått upp i vikt så det är ju bra:)

och vi har även haft en man här från helsingborg som åkte som hit för att prata om försäkringar till tyra, och nu har vi tecknat en ordentlig försäking till henne som håller enda tills den dag hon fyller 30 känns bra! hoppas dock den aldrig kommer till andvändning!

simon han åkte till jobbet för att sätta på vinter däcken nu med, sen ska vi fortsätta med vårt julpynt som aldrig hann bli klart igår kväll, sen blir det glögg choklad och julfilm ikväll massa mys! :) 


Av Elin fajersson - 2 december 2013 00:24

Har haft en bra dag idag och nu ska vi gå och lägga oss!:)
Godnatt och sov så gott

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards