elinfajersson

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Elin fajersson - 23 december 2013 18:46

Nu är simon igång med köttbullarna och revbenen, och jag måste säga att köttbullarna blev jävligt goda tycker jag:) längtar tills i morgon nuu:) hihi

           

Av Elin fajersson - 23 december 2013 17:02

Nu har vi kommit ganska långt vi har bara tvätten och matlagningen kvar, simon har börjat med maten och jag har precis matat tyra som nu somnade tillslut,

vi var inom en sväng och fikade hos mormor åxå väldigt trevligt hhihi:)

       

Bad

Av Elin fajersson - 23 december 2013 11:37

har inte hunnit uppdatera här alls sen vi kom hem, men badet gick jätte bra, och nu är det bara 2 gånger /veckor kvar känns helt underbart:) vi brukar turas om att bada henne eller vi hjälps åt endå, och idag var det simons tur att bada henne:)

nu har vi passat på att städa här hemma, tyra har sovit sen vi kom hem vid 9 så vi hann med att städa hela lägenheten skönt att vi hann med det! 

 

Av Elin fajersson - 23 december 2013 07:16

klockan ringde klockan 06 idag! dumma som vi var så tänkte vi inte på att simon är ledig idag när vi bokade tiden förra gången vi badade tyra, då brukar vi alltid ta klockan 8 så simon kan åka direkt till jobbet efter vi är klara, men jaja vi har en massa att göra idag endå så vad gör det om man går upp klockan 6 en ledig dag haha, det är vi och pensionärerna haha..

dock så somnade inte tyra förrens vid 2 tiden inatt så vi är lite trötta idag:(

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards