elinfajersson

Alla inlägg under december 2013

Av Elin fajersson - 16 december 2013 17:12

Har inte hunnit att blogga alls idag, tyra var ganska orolig hela fm och skrek hela tiden så fick ge all min tid till henne och försöka lugna henne.. skulle in till stan klockan 14 så fick stressa som en galning för att komma in i tid haha. sen efter stan så åkte jag hem till petra där emma åxå var, och tog en kaffe och snackade lite:)

Nu är vi hemma igen och tyra sover och jag ska passa på att duscha medans simon lagar mat:) 

Av Elin fajersson - 15 december 2013 20:13

Nu startar vi Santa clause 2 och käkar pepperkakor :)

     

Av Elin fajersson - 15 december 2013 19:23

Blev så glad idag,jag vet inte hur länge detta läppstiftet har varit slut både i affär och på nätet, men idag så hittade jag det äntligen och nu är det mitt:)

 

Av Elin fajersson - 15 december 2013 17:35

Har haft en skön och lugn söndag. vi åkte upp till galgberget och gick slingan där, så skönt med lite motion, har inte gått där sen jag var gravid och det kändes mycket lättare idag konstigt nog haha :) sen åkte vi till eurostop jag tog en kaffe på espresso house och sen kikade vi i butiker och handlade lite mer julklappar och så.:) och handlade pepparkakor och ädelost som vi ska smaska på ikväll. åh så svårt nu under julen att försöka bli av med dom sista kilona, man vill ju äta allt gott nu under julen , det är ju faktist bara jul 1 gång om året, får skylla på det, och köra hårt efter jul och nyår istället:)

                              


Av Elin fajersson - 15 december 2013 13:58

Jag Älskar dig så mycket mitt hjärta<3

           

Av Elin fajersson - 15 december 2013 12:20

Godmorgon!

idag är det 3 advent, wie snart jul:) vi har precis ätit frukost hela familjen, och nu ska vi komma på något att göra idag, vi får se vad som händer något vill vi göra iaf:)

     

Av Elin fajersson - 14 december 2013 17:51

jahopp så här blev resutatet blev faktist nöjd med det,:) 

idag gick jag och simon och tyra in till stan när vi hade vaknat, och vi handlade klart alla julklappar såå skönt!! mysigt att gå i stan med och köpa massa julkappar hihi:) Nu ska vi äta lite om en stund sen mysa framför tv i soffan resten av kvällen, ska bli så skönt idag är det ju lördag och det är ju MIN natt som jag får sova hela netten och morgonen hihi simon han ska ta tyra:) ska bli super skönt ,att få sova lite, inatt vaknade hon 1 gång i timmen det var ju mindre roligt ska jag tala om hahah :)men det är så skönt för så fort hon fått och äta så somnar hon om min lilla plutt<3

   


Av Elin fajersson - 13 december 2013 21:49

Ikväll så gick vi inom affären och köpte blond hårfärg, men sen när jag var hemma så ångrade jag mig, varje gång jag försökt färga mitt hår blont själv så har det inte blivit bra, det är så sjukt svårt att få en bra och fin färg själv, så vi bytte den och köpte brunt istället haha så nu sitter jag med brun hårfärg i huvvet, alltid lika nervös men som sagt min utväxt innan var inte å leka med hahah:)

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards