elinfajersson

Alla inlägg den 25 december 2013

gym

Av Elin fajersson - 25 december 2013 20:58

idag tog vi ner tyras babygym och la henne i den för första gången, och spände fast en utav tyras julklappar som hon fick av moster lotta på gymmet som spelar och det funkade ett tag hon låg och lyssnade men ville efter ett tag upp i mammas famn igen haha,värt ett försök iaf :) 

Åh hon är så fin vår lilla tjej, att man kan älska någon så här mycket, kan inte sluta titta på henne, hon är helt underbar<3

   

Av Elin fajersson - 25 december 2013 18:35

Detta fick tyra i julklapp så mycket fint:) lägg märke till nallen med tyras ansikte på så sööt haha:) tack så jätte mycket för julkapparna!

sen fick både tyra och jag en massa pengar så nu jävlar ska vi gå loss på rean i stan i veckan haha:)

                   

Av Elin fajersson - 25 december 2013 15:37

Idag när vi gick upp så tittade mamma förbi, hon skulle hit och hämta sin cyckel, så kom hon uppom också käkade vi julfrukost tillsammans, gröt och bröd köttbullar å lite rester från igår :) 

nu ska jag tyra och simon åka ut till galgberget och gå lite,känner att det behövs har inte varit ute på länge haha:)

en utav mina julkappar åkte på idag, fick denna blåa kabelstickade tröjan av simon, fick även en mörkblå:) jag älskar stickade tröjor!

         

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards