elinfajersson

Alla inlägg under november 2013

Av Elin fajersson - 8 november 2013 12:49

Idag när jag vaknade hoppade jag in i duschen direkt, och nu ska jag ta och äta lite frukost, ja jag vet att det är sent, men jag sover länge nu :) dessvärre vaknade jag upp med min dagliga huvudvärk + halsont på det, snälla snälla jag vill inte bli sjuk nu:( ska dricka mkt och käka halstabletter tills jag spyr:). usch.

idag måste jag komma ut lite känner jag så får se hur jag känner mig efter jag ätit lite om jag orkar en liten promenad! :) vi hörs lite senare igen!

Av Elin fajersson - 8 november 2013 00:10

Av Elin fajersson - 7 november 2013 19:16

Något som vi gärna skulle vilja till är liseberg nu under julen, men vi kommer ju ha en liten bebis under december och jag glömmer aldrig förra julen vi var där, vi alla hade verkligen varma kläder på oss, men frös nästan ihjäl, så vi känner att vi får hoppas liseberg detta året, tänk att springa runt ute i kylan och man ska amma stup i kvarten och byta blöja, allt blir så meckigt,lite tråkigt för inget slår att gå runt på liseberg under julen, med alla mysiga lampor och stånd och dricka glögg och varm choklad hihi, men det får bli nästa år igen när lillan är 1år :) men vi kanske tar en vända in till stan under julskyltningen om vi fått bebis istället :) Åhh älskar julen, och det ska verkligen bli mysgt att få fira jul med vår lilla flicka, och sen emmas lilla med, och alicia kommer ju vara äldst i skaran detta året, bara massa barn så mysig jul! :)

Nehepp nu ska vi äta lite kvällsmat, ikväll blir det klyftpotatis med fläskfilé och vitlöksås:)

 

Av Elin fajersson - 7 november 2013 15:37

igår fick jag ett avi hem, och jag hade helt glömt bort att jag framkallat en massa bilder 122 st för att vara exakt haha, så jag sprang ner och hämtade ut paketet och tittade igenom alla bilder, nu ska vi bara skaffa ett ordentligt fotoalbum till bilderna, vissa ska upp på väggen åxå:) det är så roligt med bilder tänk att kunna titta tillbaka och sen visa sina egna barn, vad man gjort och hur man såg ut,,sånt tycker jag är jätte roligt själv..

sen får vi ta ett gäng till att framkalla för det lär ju bli en hel jävla massa bilder till nu när vår dotter snart är här åxå:)

     

Av Elin fajersson - 7 november 2013 14:47

idag är det tvätt dag, Torsdagar börjar bli lite av min tvättdag mest för att jag vill ha allt upptvättat om jag skulle behöva åka in :)

annars så har jag plockat lite i lillans rum, tömt hennes andra garderob och sorterat kläder som är för stora ännu. sen när simon kommer hem så ska vi ner med lite grejer i källaren,

Nehepp nu ska jag ner till tvätten igen:)


Av Elin fajersson - 7 november 2013 12:31

Nu välkomnar jag vecka 37:)

Av Elin fajersson - 6 november 2013 20:46

Simon kom hem med 3 papperskassar med kläder från storlek 56-80 som hans jobbar kompis sa att vi får plocka ut vad vi ville ha:) så snällt, vi hittade en hel del faktist, i massa olika storlekar:)

   

Av Elin fajersson - 6 november 2013 19:15

Nu är jag hemma har myst med bebis hela dagen så mysigt:) idag är hon 3 dagar gammal, och hon somnade så gott på mitt bröst hihi som en liten groda:)

       


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards