elinfajersson

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Elin fajersson - 2 november 2013 22:03

Innan idag så åkte vi ut till grötvik för att promenera en stund, alltid skönt att gå en sväng där ute:) men det var stenar på vägen efter stormen så vi kunde inte köra så långt som vi brukar, det hade altså flygit stenar över vägen som man kör på :(

       

Av Elin fajersson - 2 november 2013 18:13

Nu är vi nog fasiken helt klara inför lillans ankomst, vi åkte till åled för att köpa en babybjörn bärsele av en tjej där:) sen passade vi även på att hälsa på emelie och nebojsa och fick med oss en heel gekås påse med kläder och massvis med pyjamaser så det behöver vi inte handla, och så fick vi även en badhjälp som vi behövde TACK så hemskt mkt sånt uppskattas! :)

också fick vi ju även träffa söta diana som blivit så stor snart 1 år hhihi<3 

Men det känns verkligen skönt nu är vi helt förberedda på att hon ska komma, kommer inte på något mer som behövs, och på tisdag hämtar vi ut vår vagn åxå:)

Nu ska jag svaluta denna dagen med att laga stuvade makaroner Sjuukt sugen på det :)

         


Av Elin fajersson - 2 november 2013 12:15

Godmorgon, både jag och simon vaknade vid 9 idag men tyckte det var alldedes för tidigt att gå upp så vi somnade om och vaknade vid 11 tiden :) nu har vi precis ätit frukost, och ska snart åka och hämta en babysitter som vi ska köpa, vi ville egentligen inte ha en vanlig utan vi ville ha en babysitter som har rörelsefunktioner men dom kostar typ 1500 och det känner vi att vi vill lägga  på annat istället,så det får bli en vanlig, fick den för billigt pris och den är knappt använd heller:)

sen vet jag inte vad vi ska hitta på resten av dagen faktist. får se :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards