elinfajersson

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Elin fajersson - 12 november 2013 21:00

Tv och annanas, clementiner och te :)

Av Elin fajersson - 12 november 2013 19:00

Svängde inom apoteket innan åxå och handlade lite krämer åså,vi tänkte att vi väntar med magdroppar och panodil å sånt tills första bvc besöket här hemma sen, alltid bra att få råd av sin egen bm sen när man kommit till ro:) förväntar inte mig att vår lilla ska bli sjuk den första veckan :P

 

Av Elin fajersson - 12 november 2013 18:17

Nu har emma och familjen varit här, och dom har äntligen bestämt sig för namnet Keyla jag tycker det är så fint och passar henne jätte bra!:) hon är så fin lilla tösen:)Dom kommer bli så nära våra töser hihi mysigt! :)

Nu får gärna vår åxå snart titta ut för min mage känns som den ska spricka vilken minut som hellst! 

     

Te

Av Elin fajersson - 12 november 2013 15:45

Nu kommer emma med familj och hälsar på en sväng:) sen måste simon köra mig till eurostop måste nämligen ha mitt te:) sen ska jag köpa hem lite frukt, annanas och mina clementiner är snart slut åxå det är ett måste!:)ikvälll kommer ju montazamis med vänner så det ska vi kolla på:)

   

Av Elin fajersson - 12 november 2013 10:46

Godmorgon, åter igen vaknade jag av att min telefon ringde, det är försäkringsbyron som ringer mig lite då och då någon som vet vad försäkringsbyron är?eller vad dom jobbar med? well well nu är man uppe och har ätit frukost och sitter och tittar på extreme home makeover. det regnar idag och känner mig allmänt seg så dagen kommer nog bli att vara hemma och titta på serier och ta det lungt tror jag.man har ingen ork när det är sånt här väder ute:S 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards