elinfajersson

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Elin fajersson - 4 november 2013 20:14

idag har varit en bra dag, vi har firat mormor som fyllde år, med en massa goda kakor å tårta, och såklart en massa skratt:) sen åkte vi vidare hem till emma och johan för att träffa deras lilla flicka, jag döör så söt hon är och så liten åhh hon var så fin! :)här kommer en massa bilder från idag:)

                     


Bm

Av Elin fajersson - 4 november 2013 14:29

Nu är vi klara hos vår bm och allt såg bra ut, hon sa även att magen hade förändrats mkt sen förra gången, både större och mer ner sjunken haha, och huvudet låg väldigt långt nere fortfarande så fixerad är hon fortfarande, 

Mitt sf mått låg på 36.5 så det är lite övergränsen nu haha, hon kände även på magen och sa att magen är välfylld nu och med det menar hon att jag inte är överviktig sen innan så hon skulle tippa på att det blir en bebis som är lite större alltså över 3.5 kg :) haha men man kan ju aldrig veta:)

och sen har jag nu gått upp 16 kg. och hennes hjärtljud låg på 148 så det såg bra ut, och mitt blodtryck låg på 95/75

så nu får vi se om bebis vill titta ut innan nästa besök om 2 veckor :)


Av Elin fajersson - 4 november 2013 11:39

Godmorgon, natten har inte varit så bra, har knappt fått någon sömn:( och vaknade upp med huvudvärk, vilket jag har nästan varje dag nu för tiden, ska till mvc idag så får kolla hur mitt järnvärde ligger, kan vara det som spökar..

har precis vikt in kläderna i lillans garderob nu, det ligger så fint och väntas på att användas nu:)hihi

idag fyller Mormor år så simon kommer och hämtar mig så åker vi till mvc och sen hem till mormor och firar henne:)      

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards