elinfajersson

Alla inlägg under november 2013

Av Elin fajersson - 16 november 2013 18:01

usch helt slut i kroppen nu. har varit inne i stan nu under eftermiddagen,skönt att komma ut:) nu har vi kommit hem iaf och sitter och slappar i soffan, ikväll blir det en lugn hemmakväll (som vaanligt) haha det blir lite godis och tv, just nu känner jag mig väldigt trött i ögonen, och längtar tills det är dax försängen, så jag hoppas det håller i sig tills det är dax att lägga sig så jag kan sova inatt! :)


Av Elin fajersson - 16 november 2013 16:14

Vaknade sent idag så vi käkade frukost vid 14 och sen åkte in till stan och nu sitter vi och tar en kaffe:) ska inom hemnakväll och köpa lite gotte tills ikväll, för då kommer ju så mycket bättre på tv:)

Av Elin fajersson - 16 november 2013 01:40

jahopp då var man uppe igen, vi gick och la oss i tid för vi var trötta idag, men tror ni jag somnade? har så jävla ont i ryggen att jag vet inte hur jag ska ligga:( det gör så ont. jag börjar bli fruktansvärt trött på detta nu, finns inget som hjälper heller..så nu sitter jag är och glor på tv medans simon ligger och sover den jäkeln,och jag dricker en kopp te i hopp om att bli trött..well well jag hoppas att jag snart somnar! 

Godatt på er! 

Av Elin fajersson - 15 november 2013 19:21

Nu har jag precis kommit hem, har varit hos emma och johan hela dagen:) roligt att träffa emelie och danne idag åxå:)

Nu ska jag laga något att käka så vi får i oss något att äta ikväll. det har bara blivit kakor idag, inte så bra :P

       

Av Elin fajersson - 15 november 2013 11:26

Idag är det fredag så skönt, eller ja för mig är det alltid helg haha, men simon får ta helg nu med,mycket roligare att ha han hemma:)

idag ska jag hem till emma, emelie och danne ska dit och träffa Keyla idag :)

är så sjukt trött idag, natten var som vanligt dåligt med sömn, somnade vid 4 tiden och gick upp nu vid 10 tiden för att duscha och göra mig i ordnig lite,,så är inte så värst pigg idag om man säger så. men skit samma:)


Av Elin fajersson - 14 november 2013 23:28

Av Elin fajersson - 14 november 2013 16:45

Jag och skrollan ligger i soffan och tittar på film, ikväll blev det filmen the Bounty hunter:)

Av Elin fajersson - 14 november 2013 14:18

jahopp mina sov vanor blir bara värre och värre, har så svårt för att sova, ont i ryggen till tusen och hittar ingen bra ställning att sova i längre:( vaknade först vid 10 tiden och var super trött, så jag somnade om och vaknade vid 12.30 haha opsie..

Idag gick jag in i vecka 38 och hon rör sig för fullt i magen, det är oftast inte en enda lugn sekund i magen längre, vilket känns skönt så man slipper oroa sig, men jag tycker att det börjar bli dags nu snart tycker jag, jag vill träffa vår lilla tjej nu:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards