elinfajersson

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Elin fajersson - 18 november 2013 16:38

Idag fick jag hela 3 paket i brevlådan hihi rena rama julafton:) fast det var kläder till lillan, jag köpte en annan julklänning som hon ska ha istället, hon kommer se ut som en liten tomtemor haha:) 

och sen har jag beställt något till både mig och till emma som åxå äntligen kom idag, så det kan jag inte visa ännu förrens emma fått sin lilla present eller ja keyla blir det till:)

       

UL

Av Elin fajersson - 18 november 2013 15:04

Nu är vi hemma igen,Mvc besöket gick bra

V 38 (37+4)

Sf mått: 38 haha hon växer ju iaf :D

Bltr:125/75

Vikt:+ 20 ja vad ska jag säga jag växer åxå haha! usch nu får det stanna av tycker jag.

Hjärtslag: 158 .

och vi fick även se vårt lilla liv idag med, hon är ju fixerad sen lång tid tillbaka, men hon hade svårt att känna huvudet så det fick bli ett ultraljud idag åxå, och allt såg fint ut! :)

Efter vi var klara så gick vi en vända på stan, och vi har nu på senaste pratat mycket om att vi vill ha fina gravid bilder på mig oss och magen, men idag gick vi faktist in till studio strandh och bokade en fotografering till nästa måndag! så nu måste hon stanna kvar i 1 vecka till iaf haha:) och han frågade hur vi ville ha fotona vad vi ska ha på oss åså,och vi bestämde oss för att vi ska ha helsvarta underkläder så det blir nog fint. och det lutar mot sepia bilder men vi får se:) så vi gick inom och handlade helsvarta underkläder till simon, och sen tog vi en fika på espresso house:) skön och lugn dag, :)

 

Mvc

Av Elin fajersson - 18 november 2013 12:29

Nu kom precis Simon hem, och vi ska strax köra till Mvc nu åh hoppas att detta blir det sista besöket nu hihi:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards