elinfajersson

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Elin fajersson - 11 november 2013 21:07

Detta från kappahl newbie får gärna flytta in i lillans garderob, kan man annat än älska dessa söta kläder? :) så fina! 

       

Bad

Av Elin fajersson - 11 november 2013 18:47

Idag bestämde jag mig för att ta ett varmt bad och pyssla om mig själv lite, badade i olja och andvände inpackning, skrubb och fila fötter och raka benen å allt, vilket var skönt men nästa gång jag ska raka mina ben får simon göra det, kommer inte åt benen längre haha så det var lite jobbigt men men, skulle behöva måla mina tå naglar och naglar åxå men det orkar jag inte ikväll, fy vad hemskt att ett bad kan ta på krafterna så, längtar tills det är över nu så man kan bli sig själv igen:)

 


Av Elin fajersson - 11 november 2013 15:56

Nu har jag precis kommit hem igen efter en ganska bra promenad så skönt det var att komma ut,skönt väder åxå man kan ju inte tro att det är mitten av november :) sen gick jag och handlade lite som behövdes hem, mitt hallon blads te tog slut igår så jag måste köpa nytt utav det med, dom hade inte det på willys så jag får vell se om jag kommer till eurostop så jag kan handla de på life butiken där nu någon dag:)

Nu ska jag slappa i soffan och äta clementiner och titta på tv tills simon kommer hem:)

Av Elin fajersson - 11 november 2013 12:52

Idag är det ny vecka, och jag hoppas denna veckan går fort så det snart blir helg igen:) idag vaknade jag av att emma ringde, alltid lika trevligt med morgon samtal höhö. det var endå dags att gå upp klockan var 12, och nu sitter jag och tittar på tv och har precis ätit frukost, det är fint väder idag så får se om jag tar en liten promenad idag, skulle varit väldigt skönt :)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards