elinfajersson

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Elin fajersson - 9 november 2013 18:42

Idag gjorde vi pannkakor till kvällsmat det var så länge sen jag åt det,flera år sen, men det var gott, simon han är mer glad i pannkakor och jag i vofflor,haha:) vi sitter och tittar på avsnitt av stalkers som vi missat, och om typ 1 timme så börjar Så mycket bättre och det är Ken rings kväll så det ska vi såklart titta på.och käka naturgodis till Myys!! Lugn och skön lördag:)

                            


<3

Av Elin fajersson - 9 november 2013 17:19

Idag har vi spenderat dagen med emma och hennes lilla, det var så mysigt, finns inget bättre än bebis mys helt seriöst man blir helt konstig när man är runt bebisar man blir kär hahah, tur att vi ska få en egen snart så vi får gosa och mysa varje dag! <3 när hon somnade hos mig så försökte simon väcka stackaren för han ville mysa, stackars bebis får inte vara ifred hahah :)

Kolla bilden på tjockisen längst ner, inte det lättaste att få på skorna längre när man har en mage som hänger ner till knäna typ;O

       

Av Elin fajersson - 9 november 2013 16:40

Här är klänningen som lillan ska ha på sig på julafton och till det blir det strumbyxor och någon söt rosett eller något hårband hon kommer vara så söt :) tycker den ser lite stor ut för att vara i storlek 56 dock men hoppas den passar:)

   

Av Elin fajersson - 9 november 2013 11:30

Nu ska vi ut och hämta en julklänning till vår lilla tjej som hon ska ha under julafton:) sen ska vi hem och mysa lite bebis hemma hos emma:) ska bli mysigt, ska bara dra på mig mjukis kläder och sen kör vi, 

Av Elin fajersson - 9 november 2013 08:50

Idag ärdet ingen GOD morgon för min del, hade jätte svårt att somna igår och var hur pigg som hellst,vid 3 vanade simon och stängde tvn, så det var bara för mig att försöka sova utan tvn,, vilket tog evigheter jag låg bara och vred på mig hela tiden :( men jag somnade efter många om och med, och nu vid 7.30 va jag tvungen att sringa upp på toaletten och efter det kom min halsbränna så byebye sömnen! så nu sitter jag här medans simon sover så gott haha, ska springa ner till willys och handla bröd så vi kan äta frukost sen när han behagar att vakna! :) 

Idag är det en rikig regn dag som vanligt, så vi får se vad man hittar på, känner mig fortfarande intepå topp idag,men jag måste komma ut en sväng idag iaf få lite frisk luft:) usch vilket klago inlägg detta blev haha.. 

Vi hörs lite senare igen:)

Av Elin fajersson - 9 november 2013 01:46

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards