elinfajersson

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Elin fajersson - 17 november 2013 20:44

Nu är vi mätta och belåtna det var som vanligt gott med pancakes :)nu sitter vi och slappar i soffan, och jag känner mig dödstrött så skön känsla, dock inte lika skönt att det är måndag i morgon redan, vafan har denna helgen tagit vägen?:( i morgon är det dax för Mvc igen, och det är näst sista gången, jag hoppas ju dock att det blir den sista gången nu :)

jag och simon har precis maserat varandra så skönt så nu är man helt avslappnad och lite tröttare, så det blir nog snart sängen om en stund! så godnatt på er :)

 


Av Elin fajersson - 17 november 2013 16:27

Nu har vi kommit hem, vi åkte till möllegård och gick heela rundan runt där, helt slut i kroppen nu haha, men det var så skönt och fint väder idag så man får passa på:) sen åkte vi till flygstaden i brist med något att göra haha.. och sen handlade vi lite så vi kan laga något att käka ikväll, så det blir amerikanska pannkakor, det brukar vi egentligen ha till frukost, men vi var sugna på det ikväll så det blir gott :)

     

Av Elin fajersson - 17 november 2013 12:19

Godmorgon, idag vaknade vi  av att solen lös igenom parsiennerna underbart!! vi har precis käkat frukost och ska snart ut en sväng. idag skulle vi egentligen till helsingborg, men det blev ändrade planer, så det blir nästa helg istället..

Åh idag idag vid 7 tiden så vaknade jag av att jag hade lite molande mensvärk JAA tänkte jag äntligen så börjardet lite smått, men jag somnade om efter ett tag och vaknade upp som vanligt igen:(men men jag kände iaf något för första gången och det är ju positivt:) nu får man ju bara hoppas att det fortsätter lite smått varje dag! konstig man är som önskar sig själv smärta haha, men jag vill så gärna nuu!! 

ska ta en kopp te nu fryser lite smått, och sen vänta på simon ska duscha nu innan vi åker ut! :)


Av Elin fajersson - 17 november 2013 01:27

Satt och tittade igenom gamla bilder på min mobil, och fan vad man saknar sin normala kropp, jadu den kommer man aldrig riktigt få tillbaka men jag ska göra mitt bästa iaf, får börja lite smått med promenader efter lillan har kommit:)
Hoppas inte snön kommer för tidigt så man endå kan vara ute och röra sig lite :) jaja nog om det nu säger jag godnatt !:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards