elinfajersson

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Elin fajersson - 1 november 2013 20:32

Ni vi var på amnings gruppen för några veckor sen så blev vi tipsade om att köpa hem mjölkersättning vilket vi nu har gjort, det är ju bra om det nu inte skulle funka så där jätte bra i början med amningen eller om det nu någon natt skulle vara så att amningen strular, då är det jätte bra att ha hemma i skåpet så bebben får i sig under natten, vafan gör man annars? ett skrikigt barn som är hungrig och man kan inte få ut tillräckligt med mjölk:S och allt är stängt så därför har vi köpt hem det nu om ifall att :) känns tryggt!

Fast jag hoppas ju såklart på att amingen ska fungera som det ska utan problem, men man kan ju aldrig veta! 

 

Av Elin fajersson - 1 november 2013 18:35

jahopp då var det dags för en ny magvecka haha denna tog jag igår när jag gick in i vecka 36 (35+0) Känns som om jag ska spricka snart haha, kan man verkligen bli större?:)

 

Av Elin fajersson - 1 november 2013 15:00

Fyfan regnet bara öste ner när jag skulle cykla in till stan, och jag betalar fan inte 24 kr för att åka 2 hållplatser in till stan.. så jag blev alldedes genom blöt inte så roligt, men men jag torkade som tur var och efter emmas mvc besök så gick vi till regnbågen och åt baguette och sen efter det blev det en fika haha tjockisar :)

skönt att komma ut men ennu skönare att komma hem, jag blir så trött att det inte är sant! :(

   

Av Elin fajersson - 1 november 2013 10:28

Har kommit upp och duschat nu. och ska bara få i mig en lätt frukost, så det får bli en tallrik yoggi och juice för sen ska jag göra mig i ordning ska möta emma och alicia, hon ska till mvc och jag ska passa alicia en stund under tiden, sen kl 13 möter vi även upp mamma sen går vi och käkar lunch på något ställe:)

idag är det den 1 nov vilket innebär att jag är mamma ledig nu så jävla skönt! och allt är klart med Fk och allt känns bra!:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards