elinfajersson

Alla inlägg den 5 november 2013

Tv

Av Elin fajersson - 5 november 2013 21:01

Nu blir det maria montazami och lite annans och clementiner och te! :)

 


Av Elin fajersson - 5 november 2013 17:24

Här är vår nya vagn, vi är super nöjda och kunde inte hitta en bättre vagn verkligen! så lätt att köra och liten och smidig precis som jag vill att den ska vara! denna kommer jag vandra många mil med när lillan är ute hihi längtar !! 

     

:)

Av Elin fajersson - 5 november 2013 16:08

Nu ska vi hämta ut vår vagn hihi :)

Av Elin fajersson - 5 november 2013 15:10

Detta är dagens låt som spelas hela tiden! :)

:(

Av Elin fajersson - 5 november 2013 13:42

jag somnade till slut och sov nu enda tills 12.30 det var välbehövt! men vaknade dessvärre upp med huvudvärk igen. jag fattar inte varför jag har det varje dag:S börjar bli ganska ansträngt faktist :( 

men men idag ska jag och simon åka och hämta ut vår vagn spännande, hoppas nu att det är inget fel eller något som fattas så som med emmas vagn.jag ringde och pratade med dom igår och sa att vi kommer och hämtar ut den idag, så dom har den inne iaf :)spännande och verkligt att ha vagnen stående här hemma sen hihi:)

Här kommer en bild från paris, längtar tillbaka,men det får bli en sväng dit igen om några år med vår lilla tjeja med oss<3

 

Av Elin fajersson - 5 november 2013 01:00

Jahopp då sitter jag uppe, jag har försökt sova nu i några timmar men kan inte:( har huvudvärk och är pigg fast endå trött konstigt det där, bara vrider och vänder på mig :( och simon han snarkar för fullt och det hjälper inte heller.. 

så får hoppas på att jag blir trött snart, får kolla på tv här nere en sund och förhoppngsvis kommer snart tröttheten!

                                

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards