elinfajersson

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Elin fajersson - 8 november 2013 20:30

Ikväll blir det rikigt fläsk fredag haha vi ska kolla på film nu som börjar klockan 22, skyline heter den den verkar ganska bra:),och nu har vi beställt pizza, men men ibland får man vara lite onyttig det är ju trots allt fredag! :)

Jag kan inte låta bli och längta ännu mer tills mina värkar startar igång, konstig man är, det är ju jätte nära nu,men det känns inte så. längtan är så jobbig, egentligen borde man bara njuta nu den sista tiden och rå om sig själv och inte vara så ivrig, för om några veckor så ska man ju bli mamma i resten av mitt liv haha, och endå så kan man tycka att några veckor känns som en evighetet! konstigt det där. ska försöka och inte tänka så mycket nu den sista tiden, hon kommer när hon kommer helt enkelt:) hoppas ni får en bra fredagskväll, för det ska vi ha :)  

Av Elin fajersson - 8 november 2013 16:49

Simon vet hur han ska pigga upp mig hihi <3

Av Elin fajersson - 8 november 2013 14:03

Alltså jag sitter och tittar på programmet Toddlers & tiaras och jag spyr nästan!! vem fan vill att sina små döttrar ska ha på sig minimala kläder och spraytaned och en massa smink och springa runt i bikini inför publik och jury det är bara vidrigt!! det värsta är att vissa föräldrar verkligen pushar sina döttrar fast dom inte vill, Dom lever ut sina drömmar genom sina barn, och barnen får ju inte längre vara barn:( nej usch för detta program och föräldrar!!

     

Av Elin fajersson - 8 november 2013 12:49

Idag när jag vaknade hoppade jag in i duschen direkt, och nu ska jag ta och äta lite frukost, ja jag vet att det är sent, men jag sover länge nu :) dessvärre vaknade jag upp med min dagliga huvudvärk + halsont på det, snälla snälla jag vill inte bli sjuk nu:( ska dricka mkt och käka halstabletter tills jag spyr:). usch.

idag måste jag komma ut lite känner jag så får se hur jag känner mig efter jag ätit lite om jag orkar en liten promenad! :) vi hörs lite senare igen!

Av Elin fajersson - 8 november 2013 00:10

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards