elinfajersson

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Elin fajersson - 3 november 2013 20:10

Nu har emma och johan fått sin lilla flicka, en stor tjeja på 4.350 g :) hon är så fin! stolt moster för andra gången nu hihi. och alicia som inte har träffat henne ennu bara skrek vart är min bebis när jag träffade henne hahaha lillan då:)hon är så gladöver att blivit stora syster! <3förhoppningsvis så får dom kanske komma hem i morgon,vi får se hur det blir,emma lär ju ringa sen när dom har fått komma till BB och allt lugnat ner sig lite:)

 

Av Elin fajersson - 3 november 2013 16:48

Usch jag känner mig så nervös, har gjort det enda sen emma ringde i morse vid halv 8 haha, så jag sprang ner till tvättstugan nu jag måste tvätta upp dom sista bebis kläderna nu som jag fick utav emelie så kan jag slappna av sen, och redan ikväll packa min bb väska. jag är så rädd att jag inte ska hinna om det sätter igång, och jag vill inte at simon ska packa den, jag vet vad som ska ner  så inget glöms av haha :D

så klockan 8 ska jag tvätta haha, 

har ont lite i sidan av magen, vet inte om det är nervositet eller vafan det är usch blir så nojjig nu när emma ligger där haha :)

Sen ikväll måste vi åka till emma å deras lägenhet och gå ut med tyson så han får komma ut åxå:)


:)

Av Elin fajersson - 3 november 2013 16:08

Nu har jag precis kommit hem vi satt och fikade och pratade alldedes för länge haha:P  men det var trevligt att ses igen!:)

vid 14 tiden fick jag sms av emma hon var öppen 5 cm och det blir bebis ikväll wieee hoppas bebben kommer innan 12 för då vann jag vadslagningen:) jag chansade ju på den 3 ! :) haha

tänk vad roligt med en liten plutt nu så här innan det är dags för mig, då kanske tiden går lite fortare för mig när jag har en liten bebis å mysa med under tiden hhi:) hoppas allt går bra nu och att hon hör av sig snart för jag vill veta hur det går haha!:)

 

'

Av Elin fajersson - 3 november 2013 11:58

Nu sticker jag iväg och möter upp några från klassen för en fika trevligt:) fastän jag typ somnar haha

Av Elin fajersson - 3 november 2013 09:06

Godmorgon, idag vaknade jag av att emma ringde och hon tror det har satt igång för henne, hon hade inte kunna sova något och hade ont hela tiden hihi kanske kommer det en liten tös idag`? just denna dagen som jag hade gissat på :) nu längtar man ju bara själv tills mitt sätter igång!! men men , simon ska iväg nu om en timma och fiska med fredrik å hasse, så skulle han ner till willys och handla bröd, men allt är ju stängt så han fick köra till maxi nu för vi är hungriga haha..

såklart ska det regna idag ovanligt en söndag verkligen!! men idag ska jag träffa några från klassen och fika så det ska bli trevligt!:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards