elinfajersson

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Elin fajersson - 19 november 2013 18:41

idag hemma hos emma så gick vad jag tror var min slem propp, det kan ju fortfarande ta veckor efter att den gått, men det brukar ju vara ett tecken på att det börjar närma sig, på nätet så skriver barnmorskor att det brukar ta mellan 1-7 dagar efter att proppen har gått, så vi får se:)spännande!

har fortfarande inte några direkta känningar:( fast det behöver man ju inte heller ha, dom kan ju bara komma när det är dags åxå vem vet :)  


Av Elin fajersson - 19 november 2013 17:31

Dessa små söta napphållare beställde jag till vår lilla tjej och till keyla den blommiga är till mig och den med stjärnor fick keyla:) man fick välja tyg å sånt själv,fanns så mycket att välja på så fina:)

   

Av Elin fajersson - 19 november 2013 13:00

Godmorgon!

idag vaknade vi ganska sent, simon han stannade hemma från jobbet idag, han känner sig dålig:S men vi har precis ätit frukost och jag ska åka hem till emma och umgås med dom, och simon han har lagt sig med täcke i soffan och ska kolla på hobbit, han tycker nog det är skönt att jag inte ska vara hemma hahah lite lugn och ro:) 

så nu ska jag dra på mig mjukis kläder och ta mig ut i regnet för att ta bussen till emma:) vi hörs sen!


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards