elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 11:37

Äntligen är den min!:) hon kommer vara så söt i denna lilla klänningen!

   

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 10:22

Va inom apoteket innan och köpte även detta mot min halsbränna, hoppas det hjälper nu :)

 

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 08:46

Åter igen har jag haft en jobbig natt med knappt någon sömn, halsbrännan började direkt när jag la mig i går kväll, visste fan inte vad jag skulle göra fyfan vad jobbigt det är!! och sen kunde jag inte ligga ner knappt för hon sparkade och låg och tryckte mot mina revben och det gjorde fruktansvärt ont, fyy detta är garanterat den jobbigaste perioden att vara gravid, känns som det enda man gör är att klaga för allt gör ont och är obekvämt, man kan inte esn vända sig i sängen utan att hinna bli pigg för det tar typ 3 min att vända sig från sida till sida haha.. längtar tills hon kommer ut nu, då jävla ska jag vända mig onödigt många gånger i sängen, knyta mina skor 10 gånger om dagen och raka mina egna ben alldedes lena och fina åhhh vad jag längtar:)nog om detta! 

idag har jag lite att göra som tur är, sitter och dricker ett glas oboy nu och ska snart gå ner till willys, simon tog det sista brödet till jobbet idag, så måste handla det, sen ska jag inom apoteket och köpa nya järn tabletter till mig, och sen möta upp en tjej som jag ska köpa en newbie klänning utav :) Så vi hörs helt enkelt om en stund igen :)

Av Elin fajersson - 20 oktober 2013 15:40

Ny mössa,såklart i newbie älskar newbie kläderna :)

   

Av Elin fajersson - 20 oktober 2013 14:00

Nu har jag börjat skriva listan, men har fastnat lite, men har fått med det viktigaste iaf, är jävlig duktig på att överpacka i vanliga fall så tror inte man behöver så jätte mycket mer faktist. det är ju inte hela världen om man glömmer något, sjukhuset ligger 10 min från oss så simon får åka och hämta om man glömt något vikigt! 

har läst mkt på nätet vad man absolut inte får glömma å massa, innetofflor har många skrivit att det är bra, men äger inga så det får bli ett par varma mjuka sockar istället, funkar nog lika bra:)

 

Av Elin fajersson - 20 oktober 2013 12:24

Nu har jag packat in grejerna i skötbordet:) tur att det är så stoort, men så där välorganiserat lär det inte se ut efter lillan har kommit haha, kommer säkert ligga en massa kläder där med :) åh det är så roligt att fixa, det känns så mysigt:) toaletten där uppe andvänder vi typ inte alls så det blir perfekt att ha skötbord och bad där uppe, precis utanför våra rum:)

perfekt när man ska upp på natten och byta blöja slippa springa ner:)

           


Av Elin fajersson - 20 oktober 2013 10:33

Godmorgon, Simon han gick upp redan vid 7 i morse för att åka och fiska med hasse fredrik och johan, men jag låg kvar och sov så skönt! men nu är jag vaken och ska äta lite frukost och titta på oth vi har kvar smörgås tårta sen igår så det och ett glas oboy blir min söndags frukost inte illa haha :)

det regnar som fan idag så då passar det bra med en fixar dag, jag ska packa in allt i skötbordet, alla blöjor våtrervetter, krämer mm:)  Sen även skriva ner min bb lista så det blir nog bra :)

 

Av Elin fajersson - 19 oktober 2013 19:15

Idag hade vi lite folk över för att fira simon. har haft jätte trevligt:)

vi skippade att duka i vardagsrummet, vi trängde ihop oss i köket istället, och det funkade ju bra endå :) nu är vi trötta och mätta haha. snart blir det sängen i think! 

                     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards