elinfajersson

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Elin fajersson - 4 oktober 2013 22:00

Vad gör man när man har tråkigt? jo man shoppar haha hittade detta på nellys rea, tröjan är helt vanlig men fint med lite färg:) och en ny halsduk nu till vintern:)

     

Av Elin fajersson - 4 oktober 2013 20:23

Nu är vi mätta och belåtna. alltid lika gott med tacos, det är fan en fredagsrätt haha undra hur många som äter tacos på fredagar egentligen`:D

   

brr

Av Elin fajersson - 4 oktober 2013 18:51

Fyfan det blåste alldedes för mkt vid havet idag så det blev en snabbis idag jag fiskade inte ens,brr fyfan var som en isbit när jag kom hem, så har precis tagit en lång varm dusch så nu är jag varm igen. och ska börja på att fixa tacosen nu åxå perfekt fredags mat haha :)

Simon kom även hem med vår bilbarn stol idag, ska visa den sen, kanske bli i morgon får se,vill bara mysa resten av kvällen som är kvar nu:)Hoppas ni alla får en bra fredags kväll! :)


Av Elin fajersson - 4 oktober 2013 15:44

   Nu har jag dragit på mig sköna (inte så snygga) kläder för nu blir det någon timmes fiske ute i blåsten :) hörs lite senare igen!

   

 

Av Elin fajersson - 4 oktober 2013 15:07

Sitter i soffan med Melissa horn i bakgrunden och läser lite om amning:) samtidigt som bebben sparkar och rör sig för fullt, underbart<3

Av Elin fajersson - 4 oktober 2013 13:02

Usch åter igen så har jag en tråkig dag, har precis suttit ute på balkongen med katterna dom har jagat löv och jag har skrattat haha:) funderar på att sortera ut kläder som jag har stående i kartonger i bebbens rum, snart dax att fixa rummet där med så då kan jag lika gärna börja med mina kläder, men vet inte vart jag ska ställa dom, har ingen plats, men kanske får packa ner det i säckar alla sommarkläderna och ställa ner i källaren. och göra i ordning i bebbens garderob så man kan börja vika in kläderna som just nu ligger i påsar:( så får det nog bli, iaf tills simon kommer hem för då vill jag åka och fiska,behöver komma ut lite idag känner jag! :) 

 

Av Elin fajersson - 4 oktober 2013 11:42

Nu ska jag få i mig lite frukost är hungrig som en varg :) 

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards