elinfajersson

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Elin fajersson - 23 oktober 2013 16:12

Har precis haft en kille här som köpte vårt databord skönt att bli av med det, har ju ingen stationär data längre så den stog bara och tog upp en massa plats:)

Nu om en stund kommer mamma hit en stund ska bli trevligt!:) och simon han skulle stanna över på jobbet idag lite för att städa sin bi, en kille som var intresserad av den,så nu hoppas vi att vi får den såld åxå tråkigt nog:( men måste ha en annan bil nu under vintern, när bebben kommer!  

Av Elin fajersson - 23 oktober 2013 14:35

Detta beställde jag precis till lillan. har letat efter ett par leopard leggins så hittade ett par i detta settet:) 

och även en förvaringsbox ville ha en rosa och en grå men den gråa var slut:( men men man kan ha sockar, nappar eller dylikt i den :)

   

Av Elin fajersson - 23 oktober 2013 12:28

Hungrig var det ja :D 

 

Av Elin fajersson - 23 oktober 2013 11:56

Godmorgon eller eftermiddag kanske jag ska skriva haha :)har precis duschat och sitter här och hungrar ihjäl snart så måste fixa ihop lite frukost. men tänkte att jag bloggar lite snabbt först. Natten har gått bra förutom att det känns som jag inte har några revben kvar :( inte så mysigt men men det känns bättre nu efter jag varit uppe en stund.

Idag är det regn så jag lär inte göra så mycket idag tror jag inte, får se sen om jag känner för att hitta på något först måste jag äta, så vi hörs sen igen:)  

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards