elinfajersson

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Elin fajersson - 13 oktober 2013 20:27

I morgon är det dax för föräldrargrupp igen ska bli kul, tycker simon med som slipper jobba i några timmar haha, mycket som händer nu denna vecka, i morgon föräldrargrupp på tisdag är det UL igen och även kika runt på förlossningen. 

Och sen onsdagen träffa föräldrargruppen igen och sen efter det är det amningsgruppen som ska prata lite. och på kvällen ska jag och simon ut och äta för han fyller nämligen 25 år :) och sen i slutet av veckan antagligen tor eller fredag blir det gekås :)fullspäckad vecka :) 

 

Av Elin fajersson - 13 oktober 2013 16:38

Lite ego pics när man har tråkigt javisst :)

   

Av Elin fajersson - 13 oktober 2013 16:05

Nu har jag kommit hem från stan vi träffades på regnbågens och fikade några från klassen, var super roligt att ses igen och snacka lite skit :) nästa träff är redan bestämd haha det blir 1 gång till innan det är dax för bebben att titta ut. så i november någon gång ska vi fika igen:)

Simon han är fortfarande iväg, vet inte rikigt när han kommer hem så jag ska passa på att titta på lite oth så länge..

 

Av Elin fajersson - 13 oktober 2013 13:14

Av Elin fajersson - 13 oktober 2013 11:07

Nu väntar vi på att johan ska komma hit och hjälpa simon med vår garderob som vi ska köra till laholm, det är en kvinna som ska köpa den av oss, skönt att äntligen bli av med den med :) och jag får ju inte bära så johan måste komma hit.. 

Sen i eftermiddag så blir det antagligen att fika med några från klassen, har inte träffat någon sen avslutningen :( så det ska bli roligt, hoppas det blir av nu bara :) simon ska iväg och fiska som vanligt haha..

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards