elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin fajersson - 23 oktober 2013 11:56

Godmorgon eller eftermiddag kanske jag ska skriva haha :)har precis duschat och sitter här och hungrar ihjäl snart så måste fixa ihop lite frukost. men tänkte att jag bloggar lite snabbt först. Natten har gått bra förutom att det känns som jag inte har några revben kvar :( inte så mysigt men men det känns bättre nu efter jag varit uppe en stund.

Idag är det regn så jag lär inte göra så mycket idag tror jag inte, får se sen om jag känner för att hitta på något först måste jag äta, så vi hörs sen igen:)  

Av Elin fajersson - 22 oktober 2013 20:30

Simon är duktig och spacklar! så det är klart att börja tapsera på lördag :)

Av Elin fajersson - 22 oktober 2013 18:36

Nu är vi hemma efter en promenad ute i grötvik, så skönt det var att komma ut lite, det var så varmt typ 17 grader och snart är det november helt sjukt ju :P nu ska vi snart äta lite, ikväll blir det panerad rödspätta,potatismos och remolaudsås:)

     

Av Elin fajersson - 22 oktober 2013 15:27

Detta är vad jag har fördrivit min tid med i någon timme The Sims, haha kommer inte ihåg sist jag spelade det, var några år sen:)

nu ska jag få på mig lite kläder sen kommer simon och hämtar mig så jag få komma ut lite haha :)

   

Av Elin fajersson - 22 oktober 2013 12:40

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon, hade satt mobilen på ljudlöst och gick upp vid halv 12!! haha:)

Medicinen mot halsbrännan verkade funka för jag kände inte av något alls när jag la mig, vilket var jätte skönt. vet inte rikigt vad som händer idag skulle vilja gå ut och gå i skogen eller något, , men då kommer nästa problem, är jag ute och rör mig så får jag lida för det resten av kvällen, då jag får problem med foglossning.men jag orkar inte sitta inne och glo idag, det är fint väder idag:)

ska höra om simon orkar när han har slutat, han ska även börja packa ut grejerna från lillans rum och börja slipa väggar åså ikväll:)


Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 20:34

Vi har tänt en massa ljus och precis ätit en god middag som simon lagat. och nu sitter vi mätta och belåtna i soffan, simon sitter med ipaden och tittar på fiske grejer och jag bloggar haha lugn och skön kväll:) 

 

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 17:51

Vi var ju ute efter en väldigt ljuuus rosa randig tapet men det fanns ingen i den prisklassen, efter mycket velande fram och tillbaka så valde vi emellan 2 st en väldigt ljus helfärgad rosa tapet, och en fin rosa med vita/beiga blommor i. och det blev den blommiga den blev finast tyckte vi. den helfärgade såg nästan helt vit ut på lite avstånd. så vi blev väldigt nöjda med denna vi bestämde oss för:) 

på fredag kommer simons pappa hit och hjälper simon så förhoppningsvis så är tapeterna uppe på söndag kväll Lovleyy:) vår lilla flicka kommer få det så fint i hennes rum, hoppas det iaf, man har alltid en bild i huvudet, men det blir aldrig rikigt endå som man tänkt sig haha :) äsch det blir nog bra! 

     

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 16:06

Så här ser jag ut idag, jag tacka gud just nu för leggins, tycker även mina mamma jeans sitter åt lite åt magen:(

Nu ska vi åka och titta på tapeter till lillans rum whii roligt:)   

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards