elinfajersson

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Elin fajersson - 17 oktober 2013 15:42

Om en stund slutar simon och då åker vi till gekås en till vända för att inhandla det sbsolut sista till vår tjej:) inte så mycket kvar men jag behöver en svart skötväska, lite frotté handukar och lite sånt smått bara :)

   

Av Elin fajersson - 17 oktober 2013 13:31

Sist när jag och simon var uppe på förlossningen skulle vi göra ultraljud och en vanlig gravid kontroll, men vår bm ville även passa på och visa oss runt uppe på förlossningen, och det kändes så skönt att veta hur det ser ut där inne, och hur rummen ser ut, dock så tyckte jag att rummen såg inte rikigt ut som jag förväntat mig, haha jag trodde ju inte att det skulle vara puttinuttit och gulligt direkt, men rummen var verkligen kala och tråkiga :( men men kommer vell ha annat att tänka på när jag ligger där :)

något som jag verkligen vill göra om det hinns med är att ta ett bad, badrummet där var faktist mysigt, stoor jacuzzi så där kommer jag nog trivas haha :) 

Jag tycker att det känns ganska bra än så länge jag känner mig konstigt nog väldigt lugn inför förlossningen, simon däremot är inte lika lugn och tycker att det mest är nervöst och jobbigt haha..

men jag tror det är för att jag har aldrig upplevt detta innan så jag vet inte hur det ska kännas eller hur det kommer att kännas heller för den delen.

Jag är så klart medveten om att den smärtan jag kommer känna kommer inte vara så mysig, men jag får tänka att det snart är över och att vi snart får träffa vår prinsessa, och hoppas att allt går bra under förlossningen, ser fram emot att uppleva detta med simon vid min sida, tror han kommer vara ett jätte bra stöd för mig:) Tänk om några veckor kommer våra liv förändras för alltid, och verkligen till det positiva, det är detta vi drömt om, att få starta vår egen familj

Av Elin fajersson - 17 oktober 2013 10:37

igår hade jag bokat bord på pios till oss, det var bara jag och simon som var ute och firade han, resten av familjen kommer på lördag och firar han:) det var lungt och mysigt att bara vara ute vi 2 att äta god mat åså:) man orkar inte så mkt mer längre, jag blev super trött så det passade bra att bara äta tillsammans :)

här kommer lite bilder från kvällen,maten var jätte god:) 

                     

Av Elin fajersson - 17 oktober 2013 09:35

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards