elinfajersson

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Elin fajersson - 3 oktober 2013 19:41

Nathalie kom och hämtade mig så åkte vi till grötvik och tog en härlig promenad självklart så blev det en massa bilder med,:) Det blev en massa på mig så det blev lite enformigt men jag vill endå ha dom på bloggen, duktig hon är på att ta om man jämnför med mig haha:) Tack för en härlig dag iaf ! :)

                                     

Av Elin fajersson - 3 oktober 2013 18:27

Fick utav Natta en mysig bebis filt och ett par tossor perfekt nu i vinter till bebben, Tack så mycket! <3

   

Av Elin fajersson - 3 oktober 2013 12:25

Har så sjukt tråkigt, ingen som vill hitta på något? :) hatar att sitta hemma och glo:( och det är flera timmar tills simon kommer hem åxå blä, är shopping sugen som vanligt men måste hålla i mina pengar känner jag, det är ju ett tag kvar tills nästa löning med..

 

Av Elin fajersson - 3 oktober 2013 10:59

Godmorgon på er! 

Skulle precis sätta mig och fixa lite frukost är hungrig, men kom på att simon tog det sista brödet:( så nu är jag påklädd och ska springa ner till willys för att handla nåot gott till frukosten, vi ska storhandla sen i eftermiddag när simon slutar, så köper nog bara frallor nu:)

usch trött idag och förkyldningen vill inte rikigt ge med sig, fast man brukar känna sig lite mer krasslig när man vaknat så det kanske blir bättre efter jag ätit lite. Hörs sen igen 

   

Av Elin fajersson - 3 oktober 2013 10:22

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards