elinfajersson

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Elin fajersson - 7 oktober 2013 19:24

Fick hem mitt beslut idag från F-kassan fyfan så underbart, nu är det äntligen klart att jag får gå hemma hela november och vila upp mig och vänta på att bebben ska komma, då finns det tid för mig att fixa det sista här hemma:) så underbar känsla! :)

 

Av Elin fajersson - 7 oktober 2013 15:42

Herregud vilken dag, har inte varit hemma sen 7 i morse och är fortfarande inte hemma, har flängt i stan med mamma och Emma och käkat åså, sen åkte vi till eurostop för mamma och Alicia skulle klippa sig och sen tittade vi lite i affärer!
Har haft så ont i mina revben heja dagen sp nu ligger jag ner k Emmas soffa för att det ska underlätta lite:) Simon han skulle hjälpa dom att köra hem deras nya soffa efter jobbet, sp han kommer och hämtar mig sen vid 18 tiden kanske, så ska vila en stund nu:)

Av Elin fajersson - 7 oktober 2013 07:30

Godmorgon, idag vaknade jag upp med simon jämte mig, han har nämligen tagit ledigt nu på Fm för vi ska på vår första föräldrar grupp på Mvc, ska bli spännande:) så jag sitter och äter lite yoggi och musli nu, och simon är inne och dushar, vi ska åka om 20 min så han har det lite stressigt haha som vanligt, men vi hörs lite senare igen :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards