elinfajersson

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2013

Halsbränna

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 08:46

Åter igen har jag haft en jobbig natt med knappt någon sömn, halsbrännan började direkt när jag la mig i går kväll, visste fan inte vad jag skulle göra fyfan vad jobbigt det är!! och sen kunde jag inte ligga ner knappt för hon sparkade och låg och tryckte mot mina revben och det gjorde fruktansvärt ont, fyy detta är garanterat den jobbigaste perioden att vara gravid, känns som det enda man gör är att klaga för allt gör ont och är obekvämt, man kan inte esn vända sig i sängen utan att hinna bli pigg för det tar typ 3 min att vända sig från sida till sida haha.. längtar tills hon kommer ut nu, då jävla ska jag vända mig onödigt många gånger i sängen, knyta mina skor 10 gånger om dagen och raka mina egna ben alldedes lena och fina åhhh vad jag längtar:)nog om detta! 

idag har jag lite att göra som tur är, sitter och dricker ett glas oboy nu och ska snart gå ner till willys, simon tog det sista brödet till jobbet idag, så måste handla det, sen ska jag inom apoteket och köpa nya järn tabletter till mig, och sen möta upp en tjej som jag ska köpa en newbie klänning utav :) Så vi hörs helt enkelt om en stund igen :)

 
 
Ingen bild

frida

21 oktober 2013 12:28

Hej. HAR Följt din blogg ca två måmader. Fin blogg. Har en son på 2,5 månad. Jag hade jätte mycket halsbränna med. Jag hatade alla de läkemedel. De som funkade på mig var ett glas mjölk och vips försvann halsbrännan. Kanske värt att testa?

Elin fajersson

21 oktober 2013 16:11

Hejsan , vad roligt :)
jasså ett glas mjölk? haha kan det vara så simpelt mååste testa tack så mkt för tipset:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin fajersson - 2 juli 2016 02:10

Har flyttat bloggen! ? nouw.com/elinfajersson

Kod

Av Elin fajersson - 2 juli 2016 00:25

3807866004

Av Elin fajersson - 30 juni 2016 09:44

Av Elin fajersson - 28 juni 2016 18:27

Vi har haft en helt fullspäckad helg i fredags så var det midsommarafton och Emma med familj kom hit och firade med god mat och kubb:) väldig mysig dag! Sen på lördagen så skulle jag firas, många kunde inte komma men inte så konstigt med tanke på d...

Av Elin fajersson - 24 juni 2016 23:05

Haft en mysig dag med god midsommarmat och tårta,jordgubbar å glass å massa annat gott, känns som man har ätit hela dagen haha! Spelade lite kubb gjorde vi åxå:) Det har varit alldeles för varmt idag asså fy fasiken asså knappt man kan vara ute! Me...

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards