elinfajersson

Alla inlägg den 16 oktober 2013

:)

Av Elin fajersson - 16 oktober 2013 19:03

Nu väntar jag bara på att simon ska få på sig lite kläder så åker vi in till stan för att äta lite och bara mysa resten av kvällen!:)

         

<3

Av Elin fajersson - 16 oktober 2013 13:20

Tänk om jag för 3.5 år sen visste att mitt liv skulle vara som det är idag, jag har hittat en helt underbar kille som nu ska bli pappa till mitt barn, någon som jag älskar mer än vad jag någonsin hade trott att jag kunde älska någon, och att vi ska få det största som man  någonsin kan få, ett barn tillsammans, jag kunde absolut inte varit gladare att det är simon som jag får dela allt detta med! Jag älskar dig mitt hjärta!                     

Av Elin fajersson - 16 oktober 2013 10:14

Godmorgon på er idag är det inte vilken dag som hellst utan det är simons 25 år dag whoo. snart 30 haha :) jag har bokat bord till oss ikväll på pios,vi har en ganska hektisk dag simon ska sluta lite tidigare idag för att hämta upp mig för 15.30 ska vi åka till Mvc och lyssna på amningsgruppen och familjerådgivningen och detta slutar kl 18 sen hem snabbt och byta om sen in till stan igen för klockan 20 ska vi vara på pios:) ska bli mysigt och gott! 

haha det finns 1 som är mer morgon trött än vad jag är och det är fan nino hon kan sova hur länge som hellst på mornarna, hon vaknar och följer med simon ner och säger hej då när han åker till jobbet, sen springer hon upp och lägger sig i sägen igen tills jag vaknar, jag får alltid bära bort henne från sängen då hon blir helt lea lös och gör allt för att få stanna kvar och sova hahahah så rolig :)

en bild från i morse där hon tjurar haha

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards