elinfajersson

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Elin fajersson - 28 oktober 2013 22:20

Har suttit och tittat på rosa bandet galan och druckit hallonblads te,och tårarna har flödat haha usch. men dom fick ihop många miljoner vilket var bra! :) stormen har ännu inte slutat, men jag tycket att det har lugnat sig en liiten aning iaf:) man ska hålla sig inne iaf, jag får panik av att bara vara på balkongen, men jag får sånna jävla värme svallningar så ibland måste jag öppna och ta lite luft, och det är obehagligt när det blåser så:(

vi har tänkt lite om vad vi ska ha i vagnen, först så bestämde vi att vi ska ha täcke, så vi har köpt en varm och go lammskinn som vi ska ha i botten och även en varm och go overall,

men vi har tänkt lite och känner att det nog bli smidigare med en åkpåse, men då blir det alldedes för varmt att ha en overall och en tjock åkpåse i vagnen så vi vet inte rikigt hur vi ska göra haha, eller om det räcker med en ordentlig filt och pälsen och sen det vanliga skyddet på barnvagagnen, vilka problem haha

   

:)

Av Elin fajersson - 28 oktober 2013 18:26

Nu har precis emma johan och alicia varit på besök här och fikat lite:) trevligt med kvällsbesök trots storm ute:)

Nu har jag tänt lite ljus och ska sätta mig i vardagsrummet och  titta på rosa bandet galan när det börjar:) hoppas ni får en bra kväll

 


Av Elin fajersson - 28 oktober 2013 14:17

Nu börjar det arta sig i lillans rum, spjälsängen är uppe och lite smått, men vi är långt ifrån klara, nästa vecka ska simon måla om korg fåtöljen vit det kommer bli så fint med pälsen:) och det ska upp en hylla längst upp vid taket hela vägen på båda väggarna. och en massa bilder å tavlor åså på väggarna, det kommer nog bli fint när det är klart:)

Vi valde att ha en svart säng, för alla andra har en vit haha lite roligare tyckte vi:) här är lite bilder från hur rummet såg ut från början tills nu:)

           

Av Elin fajersson - 28 oktober 2013 11:31

Idag ska det tydligen bli en rejäl storm står det överallt, så direkt när jag vaknade så gick jag ner i regnet till willys för att handla mjölk och lite god saker om det nu skulle vara så att man inte ska ta sig ut senare haha,, bäst att vara förbered :)

Simon han är hemma idag, han kände inte sig bra i morse :( så det blir att fortsätta lite smått och fixa i lillans rum idag, perfekt väder för det med:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards