elinfajersson

Alla inlägg den 5 oktober 2013

<3

Av Elin fajersson - 5 oktober 2013 18:58

mitt hjärta..
ingen mer är så efterlängtad
ingen mer är så älskad
var dag som går gör min kärlek starkare
banden mellan oss har växt och gjort oss starka
att känna dig inom mig är det största jag varit med om
så mycket känslor
så många blandade känslor
kärlek
oro
tårar
glädje
snart är den trygghet du varit i över
dom första nio månaderna är snart slut
du ska få möta dagens ljus
du ska få möta dom som älskar dig mest och högst
jag vill höra ditt hjärta slå utanför min kropp
se dina små ögon titta upp så nyfiket
vi ska älska dig villkorslöst
för alltid…
mitt lilla hjärta, du är så välkommen till oss..
kom nu snart, min älskling
din familj väntar på dig..

   

Av Elin fajersson - 5 oktober 2013 16:20

Igår hämtade simon hem vår bilbarnstol som vi köpt, vi köpte den genom simons jobb så vi fick en jäkla rabatt tur det för den är ju inte jätte billig! men vi kommer nog bli så nöjda med vår Be safe Izi Go! den har fått bäst i test och verkar hur bra och smidig som hellst! :) 

       

Av Elin fajersson - 5 oktober 2013 15:09

detta va vad jag fick med mig hem massor med bodysar, pyjamas och byxor 13 plagg för ca100 kr vilket kap:) allt var i fint skick och vissa var knappt andvänt:) fick även med mig den stjärn bodysen från Newbie som jag velat ha länge för 5 kr!! haha

   

Av Elin fajersson - 5 oktober 2013 14:23

Har inte hunnit uppdatera alls idag men direkt när jag vaknade så kom natta och madde och hämtade upp mig så åkte vi till teatern där det var barn loppis den loppisen som finns på fb :) och gud vad jag hittade en massa, ska lägga in bilder sen:) efter det blev det en fika på roberts vi mötte även upp emma och johan där med :) trevlig förmiddag, snart kommer vell simon hem med han är och fiskar med en kompis:) han skulle tydligen komma hem med fisk idag haha:)

             

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards