elinfajersson

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 20:34

Vi har tänt en massa ljus och precis ätit en god middag som simon lagat. och nu sitter vi mätta och belåtna i soffan, simon sitter med ipaden och tittar på fiske grejer och jag bloggar haha lugn och skön kväll:) 

 

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 17:51

Vi var ju ute efter en väldigt ljuuus rosa randig tapet men det fanns ingen i den prisklassen, efter mycket velande fram och tillbaka så valde vi emellan 2 st en väldigt ljus helfärgad rosa tapet, och en fin rosa med vita/beiga blommor i. och det blev den blommiga den blev finast tyckte vi. den helfärgade såg nästan helt vit ut på lite avstånd. så vi blev väldigt nöjda med denna vi bestämde oss för:) 

på fredag kommer simons pappa hit och hjälper simon så förhoppningsvis så är tapeterna uppe på söndag kväll Lovleyy:) vår lilla flicka kommer få det så fint i hennes rum, hoppas det iaf, man har alltid en bild i huvudet, men det blir aldrig rikigt endå som man tänkt sig haha :) äsch det blir nog bra! 

     

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 16:06

Så här ser jag ut idag, jag tacka gud just nu för leggins, tycker även mina mamma jeans sitter åt lite åt magen:(

Nu ska vi åka och titta på tapeter till lillans rum whii roligt:)   

   

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 11:37

Äntligen är den min!:) hon kommer vara så söt i denna lilla klänningen!

   

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 10:22

Va inom apoteket innan och köpte även detta mot min halsbränna, hoppas det hjälper nu :)

 

Av Elin fajersson - 21 oktober 2013 08:46

Åter igen har jag haft en jobbig natt med knappt någon sömn, halsbrännan började direkt när jag la mig i går kväll, visste fan inte vad jag skulle göra fyfan vad jobbigt det är!! och sen kunde jag inte ligga ner knappt för hon sparkade och låg och tryckte mot mina revben och det gjorde fruktansvärt ont, fyy detta är garanterat den jobbigaste perioden att vara gravid, känns som det enda man gör är att klaga för allt gör ont och är obekvämt, man kan inte esn vända sig i sängen utan att hinna bli pigg för det tar typ 3 min att vända sig från sida till sida haha.. längtar tills hon kommer ut nu, då jävla ska jag vända mig onödigt många gånger i sängen, knyta mina skor 10 gånger om dagen och raka mina egna ben alldedes lena och fina åhhh vad jag längtar:)nog om detta! 

idag har jag lite att göra som tur är, sitter och dricker ett glas oboy nu och ska snart gå ner till willys, simon tog det sista brödet till jobbet idag, så måste handla det, sen ska jag inom apoteket och köpa nya järn tabletter till mig, och sen möta upp en tjej som jag ska köpa en newbie klänning utav :) Så vi hörs helt enkelt om en stund igen :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards