elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2013

Fk

Av Elin fajersson - 30 oktober 2013 16:57

Har suttit i telefon med en väldigt hjälpsam kille på försäkringskassan, han hjälpte mig med alla uträkningar å hur jag skulle gå tillväga med allt så nu är allt klart och jag har fått mitt beslut och allt känns så bra:) äntligen kan man slappna av och fokusera på roligare saker! 

Fick även hem min tavla som jag beställde till barn rummet idag med:) 3 paket på 1 dag rena rama julafton haha,:)

 

Av Elin fajersson - 30 oktober 2013 12:49

Nu har äntligen paketet med lillans kläder kommit, 1 vecka sen jag besällde det men men:) hon kommer vara så söt i sina leopard kläder haha :) och igår köpte jag även en åkpåse till henne den var varm och go och den kommer bli bra i vagnen nu under dem mest kallaste dagarna:)

     

Av Elin fajersson - 30 oktober 2013 11:18

Har precis kommit upp herregud vad klockan är mycket haha men men skönt med sovmorgon:)

sitter och tittar på malou efter 10 nu och ska äta frukost nu, sen efter det ska jag ner till willys och hämta ut lite paket som ligger och väntar på mig :)det är paket till både mig och till lillan:) hihi 

Av Elin fajersson - 29 oktober 2013 16:20

Nu har vi kommit hem, vi har storhandlat så jävla tråkigt, men skönt när det är gjort, + att ha massa gott hemma är ju inte helt fel det heller:) nu är jag trött i hela kroppen och behöver vila min rygg å fötter, men det blir bara slappa resten av kvällen, såg att Montazamis med vänner börjar ikväll så det ska vi titta på, och simon ska laga god middag åxå, det blir fläskfilé med rotfrukter och blomkålsmos och någon god sås till det så det blir nog gott :)


Av Elin fajersson - 29 oktober 2013 11:59

Godmorgon!

har precis ätit frukost och duschat. ska blogga nu lite snabbt bara sen ska jag fortsätta med att leta fram bilder som ska framkallas, det lär ju bli ett 100 tal, ska även köpa ett ordentligt album och sätta in bilderna i..:)

sen om en stund ska vi iväg och storhandla det behövs det med! men vi hörs lite senare igen:)


Av Elin fajersson - 28 oktober 2013 22:20

Har suttit och tittat på rosa bandet galan och druckit hallonblads te,och tårarna har flödat haha usch. men dom fick ihop många miljoner vilket var bra! :) stormen har ännu inte slutat, men jag tycket att det har lugnat sig en liiten aning iaf:) man ska hålla sig inne iaf, jag får panik av att bara vara på balkongen, men jag får sånna jävla värme svallningar så ibland måste jag öppna och ta lite luft, och det är obehagligt när det blåser så:(

vi har tänkt lite om vad vi ska ha i vagnen, först så bestämde vi att vi ska ha täcke, så vi har köpt en varm och go lammskinn som vi ska ha i botten och även en varm och go overall,

men vi har tänkt lite och känner att det nog bli smidigare med en åkpåse, men då blir det alldedes för varmt att ha en overall och en tjock åkpåse i vagnen så vi vet inte rikigt hur vi ska göra haha, eller om det räcker med en ordentlig filt och pälsen och sen det vanliga skyddet på barnvagagnen, vilka problem haha

   

:)

Av Elin fajersson - 28 oktober 2013 18:26

Nu har precis emma johan och alicia varit på besök här och fikat lite:) trevligt med kvällsbesök trots storm ute:)

Nu har jag tänt lite ljus och ska sätta mig i vardagsrummet och  titta på rosa bandet galan när det börjar:) hoppas ni får en bra kväll

 


Av Elin fajersson - 28 oktober 2013 14:17

Nu börjar det arta sig i lillans rum, spjälsängen är uppe och lite smått, men vi är långt ifrån klara, nästa vecka ska simon måla om korg fåtöljen vit det kommer bli så fint med pälsen:) och det ska upp en hylla längst upp vid taket hela vägen på båda väggarna. och en massa bilder å tavlor åså på väggarna, det kommer nog bli fint när det är klart:)

Vi valde att ha en svart säng, för alla andra har en vit haha lite roligare tyckte vi:) här är lite bilder från hur rummet såg ut från början tills nu:)

           

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards