elinfajersson

Alla inlägg under februari 2014

:)

Av Elin fajersson - 12 februari 2014 15:17

Redan igårkväll kände jag mig mycket bättre,hungern var tillbaka vilket är positivt, men jag åt inget förrens i morse och idag känner jag mig jätte bra. så i morgon kommer jag leva som vanligt igen, ska hålla mig inne idag åxå, men i morgon kommer mamma en sväng:)

idag har jag inte gjort så jätte mycket mer än att gosa med tyra och tagit det lungt, har passat på att skriva lite i hennes böcker, så lätt att man glömmer bort alla små saker tyvärr.. 

idag ska vi  bara fortsätta att ta det lungt och mysa tillsammans:)

 

:)

Av Elin fajersson - 11 februari 2014 18:05

Får se hur detta går:) blåbärssoppa och piggelin :)

Av Elin fajersson - 11 februari 2014 11:26

Jahopp då var det min tur att bli sjuk :/ igår kväll kände jag mig lite konstig i kroppen, lite yr och magen kändes inte riktigt okej, i morse vid 5 vaknade jag av en känsla att jag måste spy, gick ner på toaletten och försökte tänka på något annat, hatar att spy usch,, efter ett tag så försvann den känslan men då fick jag springa igen på toa för att göra nummer 2 haha fyfan hatar magsjuka men jag har hellre diarré än att kräkas! Men känslan av att kräka sitter fortfarande kvar!! Aja gick upp igen och väckte Simon som fick ringa och sjukanmäla sig idag, ligger fortfarande kvar i sängen och lär bli liggandes här resten av denna dagen:( fyfan för magsjuka!

Av Elin fajersson - 10 februari 2014 21:08

Åh idag har simon sagt till sin chef om pappa ledighet så nu från och med 1 april så ska vi vara hemma tillsammans i 5 månader, simon ska jobba 2 dagar i veckan och vara hemma 5, så underbart att vi ska vara hemma samtidigt så länge,så mycket roligt vi kan hitta på:) + att simon får vara med mer och för hoppningsvis inte missa så mycket med tyra:)önskar att båda föräldrarna skulle fått fullt betalt och får vara hemma 1 år, det skulle ju vara det allra bästa:) Längtar nu tills nästa månad!<3

 

Av Elin fajersson - 10 februari 2014 18:54

Efter maten idag satte vi oss båda med tyra på golvet och busade och busade och busade, tillslut så kom det en massa skratt och efter det har det fortsatt haha, så gulligt så jag döör:) 

Mamma & pappa älskar dig fruktansvärt mycket vår lilla prinsessa<3


     

Av Elin fajersson - 10 februari 2014 14:26

Idag fick jag hem tyras nya napphållare:)

och tyra sover som en stock, har sovit i 3 timmar nu:)

 

mvc

Av Elin fajersson - 10 februari 2014 12:19

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på efterkontroll, vi gick igenom förlossningen och graviditet å allt och besvarade en massa frågor, och tyra charmade dom med allt prat och alla leenden inne på rummet haha.. men sen när det var dags för mig att lägga mig för att undersökas och ta cellprover så tyckte hon inte det var lika roligt längre,, haha lillan då:)

hur obehagligt det än är att ligga där och ta cellprov så är det värt det, jätte viktigt! glad att jag gjorde det:) nu får man ju bara hoppas att provsvaren är bra med, långvänte tid:( 

   

Av Elin fajersson - 9 februari 2014 18:15

Kom på att på söndagar är det dax för vecko handlingen, så det är äntligen gjort nu:) snart ska vi börja laga lite käk ikväll blir det kyckling, majskolvar,ris och bea, det ska bli gott!

usch i morgon är det dax för efterkontroll för min del på mvc, vetefan hur detta ska gå me tyra ska även göra cellprov samtidigt.. förhoppningsvis så håller hon sig lungn:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards