elinfajersson

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Elin fajersson - 18 februari 2014 21:48

Gokväll!


Nu har jag och tyrat precis duschat/badat, jag orkade inte bada så jag tog ner hennes balja och satte i duschen, så där satt vi och plaskade i 1 timma haha, jag hann raka mig och skrubba mig och bara ta det lungt i duschen Underbart, tyra älskar att bada,hon är för söt hon blir helt till sig och sprattlar med benen som fan och tittar stolt på mig,så berömmer man henne så blir hon jätte glad och sprattlar ännu snabbare <3 så nu har vi båda hoppat i våra pyjamaser och simon håller på att natta henne nu, och jag ska åxå hoppa i säng så fort hon somnat, brukar ta 1 timme ibland så vi får se när vi kommer i säng ikväll:)

I morgon är det vaccin 11.30 så hinner nog inte uppatera något alls innan jag gårmen kanske hinner efter det, innan vi ska upp till sjukhuset!

Godnatt på er:) 

Av Elin fajersson - 18 februari 2014 11:55

Jag älskar leksakerna från jabadabado och vill fylla hela tyras rum med dessa söta saker :) Älskar trä leksaker:)

kanske något att önska sig i dop present:)

           

Av Elin fajersson - 18 februari 2014 10:42

Godmorgon. idag gick vi upp vid 10 tiden jag och tyra, och det tackar jag för:) natten har varit lite sisådär, hon vaknade vi 2 inatt och ville inte somna om.så det var bara att gå upp och vagga, sen efter det så va hon lite svår under varje matning, och verkade vara besvärad av något, men mennu är vi uppe och jag är pigg! 

idag regnar det ute, men det gör mig absolut ingenting för vi ska bara vara inne idag, känner inte för att hitta på ett smack:) sitter  och äter upp kycklingsalladen från igår just nu, var inte alls sugen på mackor idag.:)

vi hörs sen igen! 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards