elinfajersson

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Elin fajersson - 24 februari 2014 14:53

Nu har vi kommit hem igen jag och tyra, vi gick både till och hem ifrån mamma, man kan inte annat att älska när solen är framme, man blir så mycket gladare!:)

dock så fick jag ett sms av simon nyss att han känner sig febrig,, asså han är ju sjuk konstant nu för tiden:( tråkigt,,,

här kommer ett gäng bilder från idag:)

                     

Av Elin fajersson - 24 februari 2014 14:00

Så skönt det var ute idag jätte skönt att gå en sväng till mamma där det bjöds på lunch och fika :)
Tyra hon somnade gott i vagnen på vägen dit:) nu ska vi snart gå tillbaka hem igen, hörs sen igen!

Av Elin fajersson - 24 februari 2014 10:10

Godmorgon,,

idag vaknade vi till ett underbart väder, solen lyser och man får lite vår känslor idag:) 

inatt har jag inte kunnat sova något alls typ, jag somnade efter halv 4 i morse sen vid halv 7 vaknade tyra och ville inte smna om, men lyckades få henne att somna igen efter ett bra tag! så det var skönt att få några timmar till iaf!

idag ska mamma bjuda mig och emma på lunch hemma hos henne, så jag ska ta och promenera dit idag eftersom solen är framme skönt att röra sig med:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards